agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-10-09 | [This text should be read in romana] |
De când mă știu corpul meu arde iar mâna mea așterne pe hârtie destine și iluzii. Cu aripile mele de înger diafano-politic cutreier lumea de tranziție, bântuită de criză de vreo două decenii încoace și vând vise!
Știu însă că vânzătorul de iluzii a murit acum două decenii și că s-a sinucis. Dar ….îmi place să fiu îngerul unduitor al minciunii politice așa că îl mituiesc pe medicul anatomo-patolog care a făcut atunci autopsia să spună că a fost moarte naturală … și le spun cu candoare oamenilor că am murit de prea multă fericire postrevoluționară. Deci … totul este bine și este multă fercire că până în 2015 pensiile și salariile vor crește cu 100%. Eu îngerul parlamentar, prezidențial și guvernamental vă dau cuvântul meu de onoare și jur pe constituție. Pentru ca să trăiți mai ușor … si să nu aveți gânduri metafizice am scos din programa școlară filosofia și logica. Eu sunt îngerul vostru … plutesc deasupra tuturor într-un dans pe sârmă … și ca să puteți pluti și voi lăsați deoparte gândirea analitică. Acum sunt tare ocupat … să ordonez găștile de interese … că vine iar campaniile electorale și … totul trebuie să fie cum a mai fost: vin ai noștri și pleacă ai noștri … iar voi oameni obișnuiți nu aveți griji … dansați diafan pe sârmă … căci îngerul națiunii vegează și cu penelul politic vă trasează soarta. Mergeți la vot … că vă mai dau un leu sau doi la salariu și pensie. Vă spun eu să aveți încredere … că eu sunt îngerul politic frate cu Nefertiti și cu Nefertatu. Ca să vă simțiți bine mai priviți o crimă în direct la știri bucurați-vă că nu sunteți victima și … atunci purcedeți la festival asortat cu vin babanu, coniac unirea, un bilet la bingo în ritm de manele.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy