agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2016-07-29 | [This text should be read in romana] | bățul cu vată de zahăr de la unul la altul Prin ce se aseamănă poemul și imaginea? Prin atmosferă, prin aerul comun de fragilitate candidă care, chiar dacă nu sfidează, ignoră suveran ambianța adversă. În imagine, pe un fond de culoare închisă și pe un fundal otova, care și-a pierdut claritatea, cele două păpădii își impun încă aura rănită și, în ciuda iminentei destrămări, iradiază o stare de beatitudine invincibilă. Poemul surprinde și el, într-un moment cînd norii negri sînt gata să se deșerte neiertător, un gest de supremă camaraderie copilărească: cei doi parteneri își trec unul altuia bățul cu vată de zahăr. Sub tăria întunecată și amenințătoare, vata albă a bucuriei împărtășite învinge. Rezultatul ambelor tentative este mirabila împletire a prezentului cu veșnicia. (poemul este prezent pe NHK WORLD - HAIKU MASTERS - Ep.4)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy