agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2016-08-08 | [This text should be read in romana] |
Când suferința îmi dă cu tifla, mă consideră ignar și prost, și pe la periferii debil, tont și nătâng, când mi-a îngurgitat toate emoțiile, afectele, o parte din gânduri și câteva euri, și a devenit obeză, întinzându-se deasupra abdomenului; când suferința făcea băi de smoală încinsă în bolgii, aducându-și aminte de originea ei (s-a născut în infern); când suferința a trimis fericirea în neant, și vrea să conducă corpul după doctrine demonice, atunci clamez adevărul pentru a-i demonstra anomaliile și absurdul din care este construită.
Am tăiat ghearele suferinței, pentru a nu mai scormoni prin imanență, pe chelie i-am pus o perucă pentru a nu mai arăta dizgrațios, diform, grotesc, i-am făcut baie, însă jegul tot nu a dispărut, i-am pus ochelari, fiindcă confunda omul bun cu omul rău și ignarul cu inteligentul, și am trimis-o în lume, a făcut o gașcă cu nefericirea, deziluzia și dezamăgirea, și a spart magazinul care vindea fericiri diferite la bucată. Gașca a fost prinsă și izolată într-un hiatus înconjurat cu sârmă electrificată. Imaginația a făcut din suferință o entitate ciudată, stranie, sinistră, și aceasta nu putea să meargă pe stradă fiindcă oamenii aruncau cu pietre în ea. Suferința s-a travestit într-un om cu stare, însă mergând lăsa în urmă dâre fetide, ca o amprentă a suferinței. Oamenii au recunoscut-o, iar suferința a fugit și s-a inserat între două gânduri turmentate, le-a atins și gândurile au început să urle. Boala a adoptat suferința, și de atunci boala și suferința sunt de nedespărțit.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy