agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-11-17 | [This text should be read in romana] |
În revista ALBATROS, numărul 1/2005 sunt publicate haiku-urile care au obținut premii la concursuri internaționale. Cu convingerea că voi mai avea ocazia să scriu despre acești poeți merituoși, voi transcrie aici poemele premiate, așa cum le-am găsit în consistenta și interesanta revistă a Societății de Haiku din Constanța.
The 9th Mainichi Haiku Contest, July 2005 InternaÈ›ional Section – Second Prize (English and French) l’ancienne ecluse – par la porte pourrie passe un serpent vechea ecluză – prin poarta putrezită trece un È™arpe Valentin Dan Honorable Mention (English) the first snowfall it would have made me happy a long time ago prima zăpadă cu mult timp în urmă m-ar fi făcut fericit Jules Cohn Botea Honorable Mention (French) ce jour impossible de bêcher dans le verger - escargots en rut ziua aceasta imposibil de săpat - rutul melcilor Șerban Codrin rien qu’une épave - au pont de la barque de pêche un jaune nénuphar nimic decât o epavă – pe puntea bărcii pescăreÈ™ti un nufăr galben Ana Udrea Ito En Haiku Contest: Premiul de merit / Merit Prize Câmpuri nesfârÈ™ite – un nor prins în balta îngheÈ›ată endless fields – a cloud stuck in the froyen puddle Sonia Cristina Coman zi cu vînt – pe parbriz alunecă alene nori cumulus windy day – on the windshield slide idly cumulus clouds Valentin Dan Felicitări premianÈ›ilor! Și spor în activitatea pe care o desfășoară! Creatorilor de pe Agonia le vor fi utile aceste exemple. Și cele ce vor urma…
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy