agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-03-04 | [This text should be read in romana] | Susțin propunerea domnului Ramon Aurel Foteanu, dar îmi permit să-i aduc o îmbunătățire. Iată cum sună ea. Domnul Ramon care începe jocul trimite 5 comentarii cu următorul conținut: - mai întâi un scurt comentariu al textului, pentru a evita trecerea în offtopic - deschide o listă de maximum 5 nume, primul fiind al dânsului - un îndemn către destinatar de a-și adăuga numele în listă pe ultima poziție (când lista e completă dispare cel de pe prima poziție), de a trimite 5 comentarii similare unor noi membri, precum și 5 comentarii scrise pe bune persoanelor din lista primită. La la cincilea nivel lista va arăta astfel: 1. Ramon Aurel Foteanu 2. Radu Herinean 3. Silvia Caloianu 4. Radu Herjeu 5. Dumitru Cioacă Genuneanu Dacă Genu îmi trimite și mie un comentariu- îndemn (adică am onoarea să mă aflu printre cei 5 favoriți ai domniei sale) trimit 5 comentarii cinstite celor din lista primită după care îl scot pe Ramon din listă, mă adaug pe mine pe poziția a cincea și trimit 5 comentarii necinstite unor poeți favoriți, cu condiția să nu figureze deasupra mea în listă. În felul ăsta domnul Ramon are șansa să primească un număr maxim de 3125 comentarii, adică 5 la puterea a cincea. Poate n-or fi ele trei mii, dar câteva sute tot vor fi. Eu, fiind pe la coada listei, nu mă pot aștepta decât la câteva zeci de comentarii. Bune și alea ! De ce mai puține, veți zice, că doar matematic toți au aceeași șansă ? Pentru că din experiența anilor de tranziție, orice joc piramidal se stinge încet-încet. Din păcate… O observație. Pentru a trimite comentarii nu e obligatoriu să citești textul de destinație. Nu mai e timp pentru asta și de altfel nu ăsta e scopul jocului. Pentru a nu ajunge la offtopic poți comenta de exemplu titlul. Asta justifică denumirea jocului: toți participanții intră în “Clubul poeților necitiți”. Dispar inechitățile, subiectivismele, judecățile de valoare eronate. Toți vom fi egali ! Dacă jocul este susținut de conducerea site-ului, propun ca în etapa a doua editorii să capete o nouă atribuție: să-i sancționeze pe toți cei care dovedesc în comentarii că au citit cu atenție textele. Steluțe vor primi cei care rezistă tentațiilor și comentează numai, de exemplu, prima literă din titlu.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy