agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-10-18 | [This text should be read in romana] |
Salut pe această cale faptul că boșorogul politicii mondiale, Heinz Alfred Kissinger, ne calcă țara.
De data asta sper să spună că: "Zidul de fier" e unul delimitativ lingvistic. Adică: până aici se vorbește în limba română, dincolo de Prut e utilă moldoveneasca. Să-l primim cum se cuvine: Heill Heinz Alfred Kissinger! Dincolo de Prut i se poate spune, Putin: "Heill Henry"! Între altele, Heinz, a fost: - consultantul remarcabil al externatului, fără precedent, Președinte american Nixon - nu intru în detalii...; - un abulic desființator al cererii de pace a lumii a treia arabe, adică fixator al dezaxării, adică inițiatorul crizei interminabile a petrolului și al blocajului accesului oamenilor de pretutindeni la treburile tehnologiei de ultimă oră - între altele, MaiMarii arabilor, care dețineau cam o treime din banii Mondiali, erau dispuși să dea banii ăștia pentru săraca lume, dar nu de pomană, cum ar veni într-u o risipă!; - un umanist incorigibil - mărturie stă afirmația sa, de după căderea Zidului Berlinului: "Încă 50 de ani de acum încolo ordinea mondială trebuie să stea cum am trasat-o eu acum 50 de ani! Altminteri, e un incontestabil premiant Nobel pentru pace!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy