agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-03-11 | [This text should be read in romana] |
Realul,ce este realul?
Un lucru e sigur . Imaginea noastrã despre real e reprezentarea realului insuºi prin simþurile noastre . Astfel realul , imaginea realului , diferã de la un om la altul . De unde ideea ca oamenii sunt diferiþi si prin urmare adevãrul unuia poate sã contrazicã "adevãrul " altuia fãrã ca cele douã adevãruri sã nu fie reale(adevãrate) . Tot ce e real(adevãrat) e perfect . Iatã adevãrul! Putem spune aºadar cã suntem perfecþi , pentru cã suntem reali . Nu am gãsit la nimeni acest adevãr . Dar e oare pregãtitã omenirea sã-l înfrunte ? Sau cum l-a înfruntat omenirea pâna acum ? Omenirea poate sã disparã , oare poate ºi realul? Cât timp realul ni-se înfãþiºeazã prin mijlocirea simþurilor , realul ne va apãrea deformat,nu realul perfect ,pur adevãrat . De unde acele adevãruri care se contrazic ,atât de des întâlnite ºi evitate în a fi înþelese , precum ideea de Dumnezeu ºi cea de ºtiinþã. Iatã noul curent ,cel puþin filosofic : suntem perfecþi! Oare cum vor riposta cei ce mai cred cã nimeni nu e perfect ? Atâtea iluzii , acum toate sunt spulberate,sã se instaureze stoicismul pe pãmânt ? Sau sã continuãm creearea de morale, dogme ? Tu cel ce-mi citeºti ideea , ce crezi ? Bat câmpii ?
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy