agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-05-02 | [This text should be read in romana] |
'Și Dumnezeu a creat pe om
după chipul Său, l-a creat după chipul lui Dumnezeu; i-a creat de sex masculin și de sex feminin. Dumnezeu i-a binecuvântat și Dumnezeu le-a zis: "Fiți roditori, înmulțiți-vă, umpleți pământul și supuneți-l; și stăpâniți peste peștii mării, peste păsările cerului și peste orice viețuitoare care se mișcă pe pământ". ……….. Dumnezeu a văzut tot ce făcuse; și iată că toate erau foarte bune. Și a fost seară și a fost dimineață: ziua a șasea. În ziua a șaptea Dumnezeu Și-a sfârșit lucrarea care o făcuse; și în ziua a șaptea S-a odihnit de toată lucrarea Lui pe care o făcuse'. (Geneza) ……… Și n-a apucat Dumnezeu bine să Se odihnească și să adoarmă - ca omul pe care Îl crease - că ăsta s-a și trezit de-a binelea și i-a luat locul, făcându-se stăpân nu doar peste pământ, ci peste tot Universul; chiar și peste Cosmos (doar fusese făcut după chipul lui Dumnezeu!). Și cât ai zice "pește", Adam a și mușcat din mărul Evei (și nu din altă parte a respectivei cum și-ar închipui unii) declarând folcoric: "Am uitat de spadă și balaur, am uitat și codrii de milenii când pe piept sfios mă urzicară sânii cruzi de aur ai Ilenii" (cum, frumos, mai zice poetul; știe el care); iar, între timp, Cain (numai)l-a omorât pe Abel și nu l-a.... - că încă nu avusese timp să devină gay (activ) -; și un șturlubatic de preoțel euforic (după o măsură peste măsură de pălincă de la mama ei) în loc să-și termine liturghia cu "Amin!" - în timp ce toate babele erau pe jos, înotnd în lacrimi - le-a declarat drăgăstos: "Ciao, curve bătrâne și pe Duminica viitoare!" Ptiu, drace! Și Dumnezeu să mă ierte (când S-o trezi) !
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy