agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-06-24 | [This text should be read in romana] |
(330)
Tremiterile bibliogragice se gトピesc la adresa: http://www.miracol.ro/bibliografie.txt Dupト obネ嬖nerea hibridului maimuネ崙-zeu, geneticienii annunnaki au avut テョncト o problemト: produsul obネ嬖nut era mult prea performant, el テョmbinテ「nd potenネ嬖alul nativ al maimuネ嫺i cu capacitatea cerebralト creativト enormト a zeilor. Astfel fiinネ嫺 precum Ghilgameネ despre care se cunoaネ冲e cu precizie cト deネ嬖neau un potenネ嬖al debordant, i-au pus pe gテ「nduri pe specialiネ冲ii テョn geneticト. Ideea de a reduce adaptabilitatea omului la mediu a fost acceptatト ネ冓 s-a dovedit cea mai uネ冩r de pus テョn practicト. Astfel fiinネ嫗 omeneascト ネ冓-a pierdut blana, ネ冓 odatト cu ea imensele capabilitトκ嬖 de orientare, integrare ネ冓 adaptare. A primit テョn schimb un aspect superior, evoluat, atrトトトフor, prezentabil, derivat din designul mult mai agreabil al pielii curate, plトツute la vedere, ネ冓 cu funcネ嬖onalitトκ嬖 drastic テョmpuネ嬖nate. (206,364) "Dar, テョn cele din urmト a fost fトツut ネ冓 omul perfect - cel numit de Enki, Adapa, de Biblie Adam, de oamenii de ネ冲iinネ崙 Homo sapiens. Aceastト fiinネ崙 era foarte asemトハトフoare zeilor iar un text merge chiar mai departe ネ冓 spune cト zeiネ嫗 mamト Ninhursag a dトビuit creaturii sale omul, o piele ca pielea zeilor - o piele lucioasト lipsitト de pトビ, complet diferitト de cea a pトビosului om maimuネ崙." (Geneza 27,11) " Iacov a rトピpuns mamei sale: Iatト, fratele meu Esau este pトビos, iar eu n-am pトビ deloc." Firul de pトビ minuscul, subネ嬖re, neテョnsemnat are caracteristici surprinzトフoare niciodatト luate テョn seamト. Element de protecネ嬖e, de podoabト ネ冓 servant destoinic テョn situaネ嬖i de crizト creネ冲e drept, ondulat sau cテ「rlionネ嫗t, modest sau rebel, fトビト veleitトκ嬖 sau trufie. テ士podobeネ冲e cu mトビeネ嬖e scalpul ネ冓 conferト fiinネ嫺i umane distincネ嬖e ネ冓 personalitate, forネ崙 ネ冓 abilitate sau dimpotrivト ocupト toatト pielea ネ冓 テョネ冓 face loc chiar テョn cele mai ascunse pliuri ネ冓 firide ale organismului. Firul de pトビ este un produs local ca autonomie nutritivト, iar ca element de interfaネ崙 テョntre corp ネ冓 mediu se dovedeネ冲e un instrument de rang テョnalt. De lungimi diferite ネ冓 culori alese, firele de pトビ luate テョn ansamblu se constituie テョn cunoscuta blanト care protejeazト fiinネ嫗 de frig sau se zbテ「rleネ冲e rトホleネ嬖t ネ冓 cu puteri nebトハuite la intemperii sau primejdii. Aspru sau catifelat moale sau drept ネ冓 ネ嫺pos, scurt sau テョn stare sト atingト ネ冓 sト テョntreacト lungimea corpului purtトフor, firul de pトビ se テョncarcト cu energie electrostaticト din atmosferト pe care o dreneazト テョn organism echilibrテ「ndu-i potenネ嬖alul bioelectric. Dimpotrivト, dacト organismul trece prin situaネ嬖i de crizト sau panicト firele de pトビ se zbテ「rlesc ネ冓 emit semnale de alertト. テ始 cazuri limitト, se atinge chiar pragul de catastrofト cテ「nd firele de pトビ テョncトビunネ嫺sc brusc. Emiネ崙フor ネ冓 receptor electric fiecare fir de pトビ este parte dintr-un amplu sistem de antene de care organismul viu se foloseネ冲e pentru a intermedia conduita fiinネ嫺i cu semenii ネ冓 ambiantul. Mテ「ndre pテ「nト la imfatuare de podoaba lor pトビoasト animalele テョネ冓 テョngrijesc cu grijト pトビul menネ嬖nテ「ndu-l curat, elastic, funcネ嬖onal dupト fiecare nトパテ「rlire. Aliat devotat al individului pトビul テョi poartト ネ冓 テョi reprezintト mentalitatea ネ冓 nトビavurile, テョi trトヅeazト identitatea ネ冓 apucトフurile, テョi marcheazト particularitトκ嬖le ネ冓 temperamentul. Element de podoabト sau de metaforト firul de pトビ are proprietトκ嬖 mecanice, dielectrice, higroscopice. Considerat de medicinト ca vegetaネ嬖e dependentト de epidermト, pトビul creネ冲e テョn decursul vieネ嬖i individului ネ冓 pentru a-ネ冓 manifesta autonomia, continuト sト o facト ネ冓 dupト ce decesul proprietarului sトブ este consemnat. (1 Samuel 14,45) "Poporul a zis lui Saul: Ce! Sト moarト Ionatan, el, care a fトツut aceastト mare izbトプire テョn Israel? Niciodatト! Viu este Domnul, cト un pトビ din capul lui nu va cトヅea la pトノテ「nt, cトツi cu Dumnezeu a lucrat el テョn ziua aceasta." Astfel poporul a scトパat pe Ionatan de la moarte." (1 Samuel 16,11) "Apoi Samuel a zis lui Isai: Aceネ冲ia sunt toネ嬖 fiii tトナ?". ネ亙 el a rトピpuns: A mai rトノas cel mai tテ「nトビ, dar paネ冲e oile. Atunci Samuel a zis lui Isai: Trimite sト-l aducト, fiindcト nu vom ネ册dea la masト pテ「nト nu va veni aici. Isai a trimes sト-l aducト. ネ亙 el era cu pトビ bトネai, cu ochi frumoネ冓 ネ冓 faネ崙 frumoasト. Domnul a zis lui Samuel: Scoalト-te, ネ冓 unge-l, cトツi el este! Samuel a luat cornul cu untdelemn, ネ冓 l-a uns テョn mijlocul fraネ嬖lor lui. Duhul Domnului a venit peste David, テョncepテ「nd din ziua aceea ネ冓 テョn cele urmトフoare. Samuel s-a sculat, ネ冓 s-a dus la Rama. Duhul Domnului S-a depトビtat de la Saul; ネ冓 a fost muncit de un duh rトブ care venea de la Domnul." (Matei10,30) " Cテ「t despre voi, pテ「nト ネ冓 perii din cap, toネ嬖 vト sunt numトビaネ嬖. Deci sト nu vト temeネ嬖; voi sunteti mai de preネ decテ「t multe vrトッii." Pトビul exprimト ネ冓 reprezintト starea de sトハトフate localト ネ冓 generalト a organismului ネ冓 contribuie la pトピtrarea ネ冓 reabilitarea ei. Are ciclul specific ネ冓 diferenネ嬖at de apariネ嬖e, dezvoltare ネ冓 dispariネ嬖e. (Leviticul 13,25) "Dacト pトビul din patト s-a fトツut alb, ネ冓 ea pare mai adテ「ncト decテ「t pielea, este leprト, care a dat テョn arsurト; preotul sト declare pe omul acela necurat: este o ranト de leprト." (Leviticul 13,30) "Dacト pare mai adテ「ncト decテ「t pielea ネ冓 are pトビ gトネbui ネ冓 subネ嬖re, preotul sト declare pe omul acela necurat: este rテ「ie de cap, este leprト de cap sau de barbト.窶 (Leviticul 13,31) " Dacト preotul vede cト rana rテ「iei nu pare mai adテ「ncト decテ「t pielea, ネ冓 n-are pトビ negru, sト テョnchidト ネ兮pte zile (carantinト n.a.) pe cel cu rana de rテ「ie la cap." (Leviticul 13,37) "Dacト i se pare cト rテ「ia a stトフut pe loc, ネ冓 cト din ea a crescut pトビ negru, rテ「ia este vindecatト: este curat, ネ冓 preotul sト-l declare curat." Prin culoarea ネ冓 existenネ嫗 sa pトビul dト indicii precise asupra vテ「rstei ネ冓 sトハトフトκ嬖i individului. Pe deplin integrat ネ冓 solidar cu organismul gazdト, pトビul este deprins sト-ネ冓 exprime ataネ兮mentul cu truda stトパテ「nului nトヅuネ冓nd solidar sau sト fテ「lfトナe nepトピトフor ネ冓 mテ「ndru テョn adierea brizei sau a vテ「ntului テョn clipele de extaz. Relaネ嬖a firului de pトビ cu posesorul sトブ nu este テョntotdeauna cea mai fericitト. Unele fire de pトビ テョネ冓 duc viaネ嫗 テョn tihnト neネ冲iute ネ冓 ne deranjate. Altele dimpotrivト sunt urmトビite cu insistenネ崙, tunse, rase, pensate, depilate sau smulse din rトヅトツinト, cトツi lumea le-a uitat rostul ネ冓 rangul テョmpトビトフesc. Ne numトビate de nimeni vreodatト, mici, subネ嬖ri ネ冓 anonime, firele de pトビ nu se constituie テョn prejudiciu decテ「t cテ「nd din cauze テョncト necunoscute se solidarizeazト テョn protestul alopeciei ネ冓 テョネ冓 lasト stトパテ「nul chel, pleネ冰v ca un bostan, spテ「n, sau cu versanネ嬖i pubieni dezgoliネ嬖 a neputinネ崙 sau resemnare. Nu テョntテ「mplトフor patima depilトビii pubiene s-a descoperit ネ冓 se practicト テョn zonele decトホute demografic. Trトナnd テョn anonimat sau dimpotrivト personalizate prin denumiri onorabile sau triviale firele de pトビ テョネ冓 comunicト fトビト putinネ崙 de confuzie rolul ネ冓 rostul テョn テョmpトビトκ嬖e: gene, sprテ「ncene, floci, puf, tuleie, mustトκ嬖, zulufi, frezト, favoriネ嬖, barbト, cosiネ嫺, ネ冰viネ崙, meネ卞, creastト, coamト, coadト, blanト. De oriunde ar fi smuls sau cトホut, firul de pトビ nu テョネ冓 leapトヅト identitatea テョmpトビトフeascト unicト ネ冓 テョネ冓 revendicト oricテ「nd descendenネ嫗, prin ADN. Firul de pトビ are o viaネ崙 uneori lungト alteori agitatト ネ冓 scurtト, pe care o trトナeネ冲e テョmpトビトフeネ冲e, cu cinste ネ冓 demnitate iar cテ「nd テョネ冓 simte sfテ「rネ冓tul aproape renunネ崙, se desprinde ネ冓 cade ruネ冓nat sau ruネ冓nos. Ce poate fi mai neplトツut decテ「t un fir de pトビ cトホut テョn lapte, supト, ajuns pe limbト sau oprit テョn cerul gurii, dupト un sトビut prospectiv ネ冓 avテ「ntat, poposit pe reverul impecabil al redingotei, sau atテ「rnテ「nd pe haine. Din contrト capatト valoare sentimentalト unicト, テョn ネ冰viネ嫗 din medalionul iubitei sau iubitului. O mテ「ngテ「iere declanネ册azト starea de alint ネ冓 rトピfトκ, la cテ「ini ネ冓 pisici sau la cai, fトビト deosebire. Nimeni nu e テョn stare sト refuze o mテ「ngテ「iere aducトフoare de liniネ冲e ネ冓 tandreネ嫺. Tot aネ兮 テョntre oameni テョncト dトナnuie obiceiul ancestral al dezmierdトビilor cu care ne テョnfiorトノ reciproc テョn momentele bine dozate ale flirtului sau preludiului. Dupト milenii de observaネ嬖i fizicienii au descoperit afinitトκ嬖le pトビului la energia electrostaticト sau la umiditate, fトビト deosebire de specie, rasト, rang. Tehnologiile regトピesc noi ネ冓 noi valenネ嫺 ネ冓 utilitトκ嬖 ale firului de pトビ. Firele prelevate din coada de cal sunt destinate arcuネ冰rilor de vioara, barometrele cu fir de pトビ femeiesc sunt cele mai sensibile la starea sufleteascト a vremii. Pトビul de cトノilト servea la armarea cトビトノizilor de construcネ嬖e. Stofele cele mai fine sunt astトホi cele din pトビ de cトノilト sau din lテ「nト de oaie. Blana animalelor cu milioane de fire de pトビ, adevトビate aparate de emisie recepネ嬖e, le conferト acestora facultトκ嬖le recunoscute de orientare ネ冓 supravieネ孛ire la calamitトκ嬖, dar mai ales le ネ嬖n テョn solidaritate cu semenii sub taina sincronicitトκ嬖i. Animalele care trトナesc テョn mediul lor natural, テョネ冓 cultivト aceste calitトκ嬖 ネ冓 nu se rトフトツesc, テョネ冓 gトピesc cu uネ冰rinネ崙 culcuネ冰rile, vizuinele, bテ「rlogurile, テョネ冓 procurト hrana, se apトビト de atacuri sau le evitト, suferト sau se bucurト. Nimic nu le scapト テョnsト de invidia oamenilor care le vテ「neazト pentru a le deposeda de tehnica de superclasa. Omul le jupoaie fトビト milト ネ冓 le tトットツeネ冲e blana fiindcト aネ兮 テョnネ嫺lege el sト elimine concurenネ嫗. テ始conjurat de blana sa pトビoasト, animalul este blindat, protejat, aparat ネ冓 informat din toate pトビネ嬖le precum este pトノテ「ntul de vegetaネ嬖e. Fトビト pilozitトκ嬖 omul are netezime de deネ册rt saharian care tテ「njeネ冲e neネ冲iutor la vremurile apuse, sub bトフaia arネ冓ネ嫺i ネ冓 intemperiilor. Semnalele captate din mediu de antenele filiforme se agregト ネ冓 se transmit creierului care le clasificト, le citeネ冲e ネ冓 le decodificト, le proceseazト ネ冓 le retransmite. Vietトκ嬖le se informeazト astfel reciproc la bucurie, pericol, catastrofト. Experienネ嫗 dobテ「nditト devine bun de patrimoniu, de larg consum, nimeni nu pretinde drept de autor sau taxト de timbru. Ca antenト receptoare pトビul sporeネ冲e potenネ嬖alul omenesc peste limitele imaginaネ嬖ei. Cazul lui Samson este cel mai cunoscut ネ冓 nu e un produs al fanteziei: (Judecatori 16,5) 窶 Domnitorii Filistenilor s-au suit la ea, ネ冓 i-au zis: テ始duplecト-l, ネ冓 aflト de unde-i vine puterea lui cea mare ネ冓 cum am putea sト-l biruim, ca sト-l legトノ ネ冓 sト-l slトッim, ネ冓-ネ嬖 vom da fiecare cテ「te o mie o sutト de sicli de argint. Dalila a zis lui Samson: Spune-mi, te rog, de unde-ネ嬖 vine puterea ta cea mare, ネ冓 cu ce ar trebui sト fii legat ca sト fii biruit. Samson i-a zis: Dacト aネ fi legat cu ネ兮pte funii noi, cari sト nu fie uscate テョncト, aネ slトッi ネ冓 aネ fi ca orice alt om. Domnitorii Filistenilor au adus Dalilei ネ兮pte funii noi, neuscate テョncト. ネ亙 ea l-a legat cu funiile acestea. Iar niネ冲e oameni stトフeau la pテ「ndト la ea, テョntr-o odaie. Ea i-a zis: Filistenii sunt asupra ta Samson! ネ亙 el a rupt funiile, cum se rupe o aネ崙 de cテ「lネ嬖 cテ「nd se atinge de foc. ネ亙 astfel n-au ネ冲iut de unde-i venea puterea. Dalila a zis lui Samson: Vezi, ネ嬖-ai bトフut joc de mine, mi-ai spus minciuni. Acum, te rog, aratト-mi cu ce trebuie sト fii legat. El i-a zis: Dacト aネ fi legat cu funii noi, cari sト nu fi fost テョntrebuinネ嫗te niciodatト, aネ slトッi ネ冓 aネ fi ca orice alt om. Dalila a luat niネ冲e funii noi, ネ冓 l-a legat cu ele. Apoi i-a zis: Filistenii sunt asupra ta, Samson! Iar niネ冲e oameni stトフeau la pテ「ndト テョntr-o odaie. ネ亙 el a rupt funiile de la braネ嫺 ca pe o aネ崙. Dalila a zis lui Samson: Pテ「nト acum ネ嬖-ai bトフut joc de mine, ネ冓 mi-ai spus minciuni. Spune-mi cu ce trebuie sト fii legat. El i-a zis: N-ai decテョt sト テョmpleteネ冲i cele ネ兮pte suviネ嫺 de pトビ din capul meu テョn urzeala ネ嫺sトフurii. ネ亙 ea le-a pironit cu un cui de lemn テョn pトノテ「nt. Apoi i-a zis: Filistenii sunt asupra ta, Samson! ネ亙 el s-a trezit din somn, ネ冓 a smuls cuiul de lemn din pトノテョnt cu urzealト cu tot. Ea i-a zis: Cum poネ嬖 spune: Te iubesc! cテ「nd inima ta nu este cu mine? Iatト cト de trei ori ネ嬖-ai bトフut joc de mine, ネ冓 nu mi-ai spus de unde-ネ嬖 vine puterea ta cea mare. Fiindcト ea テョl necトニea ネ冓-l chinuia テョn fiecare zi cu stトビuinネ嫺le ei, sufletul i s-a umplut de o neliniネ冲e de moarte, ネ冓-a deschis toatト inima faネ崙 de ea, ネ冓 i-a zis: Briciul n-a trecut peste capul meu, pentru cト sunt テョnchinat Domnului din pテ「ntecele maicii mele. Dacト aネ fi ras, puterea m-ar pトビトピi, aネ slトッi, ネ冓 as fi ca orice alt om" Dalila, vトホテ「nd cト テョネ冓 deschisese toatト inima faネ崙 de ea, a trimes sト cheme pe domnitorii Filistenilor, ネ冓 a pus sト le spunト: Suiネ嬖-vト de data aceasta, cトツi mi-a deschis toatト inima lui. ネ亙 domnitorii Filistenilor s-au suit la ea, ネ冓 au adus argintul テョn mテ「ni. Ea l-a adormit pe genunchii ei. ネ亙 chemテ「nd un om, a ras cele ネ兮pte suviネ嫺 de pe capul lui Samson, ネ冓 a テョnceput astfel sト-l slトッeascト. El ネ冓-a pierdut puterea. Atunci ea a zis: Filistenii sunt asupra ta, Samson! ネ亙 el s-a trezit din somn, ネ冓 a zis: Voi face ca ネ冓 mai テョnainte, ネ冓 mト voi scutura. Nu ネ冲ia cト Domnul Se depトビtase de el. Filistenii l-au apucat, ネ冓 i-au scos ochii; l-au pogorテョt la Gaza, ネ冓 l-au legat cu niネ冲e lanネ孛ri de aramト. El テョnvテ「rtea la rテ「ネ冢iネ崙 テョn temniネ崙. Dar pトビul capului lui a テョnceput iarトκ冓 sト creascト, dupト ce fusese ras." Deposedat de podoaba sa cea mai de preネ, omul, forネ崙 de muncト nトピcocitト de zei, aptト la policalificare pentru necesitトκ嬖le lor, a fトツut un salt pe o linie superioarト animalelor din punct de vedere cerebral, dar a cトホut cu mult sub potenネ嬖alul adaptativ al acestora. Rolul firului de pトビ, ca antenト de emisie recepネ嬖e a fost uitat, neglijat ネ冓 disimulat. Importanネ嫗 podoabei craniene a fost ネ冓 ea nesocotitト. Funcネ嬖onalitatea sa テョn telepatie ネ冓 conectarea la vreme ネ冓 mediu a fost uネ冩r de omis ネ冓 confundat テョn contextul atテ「tor disfuncネ嬖i. Nervozitatea ネ冓 agresivitatea individului テョi diminueazト drastic potenネ嬖alul stresul テョl deprimト ネ冓 テョl dezarmeazト. Regimul de viaネ崙 テョl denatureazト ネ冓 mai mult. Se poate ajunge chiar pテ「nト la diminuarea marcatト a legトフurii fiinネ嫺i cu mediul ネ冓 cosmosul, prin simpla depilare ネ冓 instalare a cheliei. Nu degeaba din portretul robot al cトネugトビului, vraciului sau vrトニitoarei, e drept nu fトビト o conotaネ嬖e de discreditate. テ枴ntト irezistibilト テョn テョncトナerトビi, pトビul este vizat cu predilecネ嬖e テョn orice pトビuialト femininト. Iar cテ「nd Domnul doreネ冲e sト-l pedepseascト pe om pentru moravuri, recurge tot la pleネ冰vire: (Isaia 3,16) "Domnul zice: Pentru cト fiicele Sionului sunt mテ「ndre, ネ冓 umblト cu gテ「tul テョntins ネ冓 cu priviri pofticioase, pentru cト pトκ册sc mトビunネ嫺l, ネ冓 zornトテsc cu verigile de la picior, Domnul va pleネ冰vi creネ冲etul capului fiicelor Sionului, Domnul le va descoperi ruネ冓nea." (Amos 8,9) "テ始 ziua aceea, zice Domnul Dumnezeu, voi face sト asfinネ嫺ascト soarele la amiazト, ネ冓 voi テョntuneca pトノテ「ntul ziua nトノeaza mare. Vト voi preface sトビbトフorile テョn jale, ネ冓 toate cテ「ntトビile テョn bociri pentru morネ嬖, voi acoperi toate coapsele cu saci ネ冓 voi face toate capetele pleネ冰ve; voi arunca ネ嫗ra テョntr-o jale ca pentru un singur fiu, ネ冓 sfテ「rネ冓tul ei va fi ca o zi amarト." (333). Pragul rudimentarului se atinge uネ冩r cテ「nd creierul cu puterea sa enormト de analizト ネ冓 sintezト suferト de secetト din lipsト de date. Deconectat de la fluxul enorm de informaネ嬖i cu care spaネ嬖ul ne テョnconjoarト prin pierderea pトヅurii de antene disimulate テョn pilozitトκ嬖, creierul omenesc a rトノas ca o navト cu radiolocatoarele depilate, eネ冰atト pe uscat, despre care echipajul nu mai ネ冲ie テョn ce misiune pornise ネ冓 ce avea de fトツut. Deネ冓 creierul omenesc are o capacitate imensト, nici un om de ネ冲iinネ崙 nu a テョnネ嫺les de ce este folosit atテ「t de puネ嬖n. Acum テョn pragul unei epoci noi ce abia テョncepe cu apariネ嬖a computerelor cu registre de 32 sau 64 de bytes, a cトビor putere de procesare pare sト uimeascト orice accepネ嬖une, ne permitem テョncト o analogie. Cosmosul care ne creネ冲e ネ冓 ne doboarト cu infinita lui plajト de frecvenネ嫺 nu poate fi demodulat, citit ネ冓 ascultat altfel. O mトビime nouト, adテ「ncimea de culoare a luminii, mトピoarト plaja radiaネ嬖ilor テョn mijlocul cトビora trトナm cu mトビeネ嬖a cテ「rtiネ嫺lor. Tehnica supermodernト ne va ajuta sト ne descifrトノ modul de construcネ嬖e ネ冓 funcネ嬖onare. Pトビul este primul receptor al radiaネ嬖ei solare ネ冓 cosmice, iar cテ「nd fluxul creネ冲e neaネ冲eptat de mult prima care este arsト este chiar antena. Tehnicienii care lucreazト テョn medii de radiaネ嬖i ネ冲iu asta dar mai テョntotdeauna captivaネ嬖 de necunoscut テョi ignorト agresivitatea pテ「nト ce テョネ冓 pierd podoaba capilarト. Depozitatea informaネ嬖ilor, memoria cache, テョncarcト atテ「t cテ「t テョネ冓 permite dar fondul de date este stocat pe ceea ce prizonierii internetului au definit ca servere de reネ嫺a sau de backup. テ始 echivalenネ崙 maieネ冲rii spirituali folosesc denumirea de Bibliotecト Akashト. Pentru o accesare mai rapidト haosul primordial omniprezent se structureazト dupト criterii de organizare ネ冓 evoluネ嬖e テョn fiネ冓ere: atomi, molecule, celule, ネ嫺suturi, organe, organisme, fiinネ嫺, popoare, specii, regnuri, planete, constelaネ嬖i, galaxii, universuri. Orice テョmpトビat ネ冲ie cト este mトビeネ ネ冓 dトナnuie cテ「t un fir de pトビ, iar dacト i se テョntテ「mplト sト uite este detronat la prima na pテ「rlire, テョm pトビトκ嬖a テョm pトビネ嬖tト ネ冓 depilatト de pe hartト. Nici un fir de pトビ nu テョネ冓 uitト rangul テョmpトビトフesc, iar dacト pトフeネ冲e ceva テョネ冓 legitimeazト revendicトビile prin ADN. Ce pretenネ嬖i sト avem de la bieネ嬖i oameni care primesc sugestii zi ネ冓 noapte non stop? (Iov 4,12) "Un cuvテ「nt s-a furiネ兮t pテ「nト la mine, ネ冓 urechea mea i-a prins sunetele uネ冩are. テ始 clipa cテ「nd vedeniile de noapte frトノテ「ntト gテ「ndul,cテ「nd oamenii sunt cufundaネ嬖 テョntr-un somn adテ「nc, m-a apucat groaza ネ冓 spaima, ネ冓 toate oasele mi-au tremurat. Un duh a trecut pe lテ「ngト mine ...Tot pトビul mi s-a zbテ「rlit ca ariciul...Un chip cu o テョnfトκ嬖ネ兮re necunoscutト era テョnaintea ochilor mei. ネ亙 am auzit un glas care ネ冩ptea テョncetiネ冩r: Fi-va omul fトビト vinト テョnaintea lui Dumnezeu? Fi-va el curat テョnaintea Celui ce l-a fトツut? Dacト n-are テョncredere Dumnezeu nici テョn slujitorii Sトナ, dacト gトピeネ冲e El greネ册li chiar la テョngerii Sトナ, cu cテ「t mai mult la cei ce locuiesc テョn case de lut, cari テョネ冓 trag obテ「rネ冓a din ネ崙ビテ「nト, ネ冓 pot fi zdrobiネ嬖 ca un vierme! De dimineaネ崙 pテ「nト seara sunt zdrobiネ嬖, pier pentru totdeauna, ネ冓 nimeni nu ネ嬖ne seama de ei. Li se taie firul vieネ嬖i:mor, ネ冓 tot n-au cトパトフat テョnネ嫺lepciunea!" |
index
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy