agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-06-13 | [This text should be read in romana] |
Discutam recent cu un distins cercetător englez în domeniul sociologiei, dl.I.Harris de la Universitatea din Manchester. Printre altele a fost adus în discuție și subiectul "Piața Universității" la 13 ani după ce s-a produs.
-A fost totul greșit, de la cap la coadă. Dacă doreați să prelungiți o stare de fapt vetustă nimic nu putea fi mai indicat "It was all wrong". a afirmat dl.Harris. -A fost o porcărie. O încercare stupidă de a forța ceva...pentru a pune ce în loc ? -În nici o țară din lume democrația nu se face prin violență. Ori aici, exact acest lucru a fost. Atunci când ocupi un spațiu public fără a avea acest drept primești imediat niște bulane zdravene pe spate. Doar la dvs. dispersarea manifestanților a fost făcută mult prea timid. -De fapt a fost încercată...făcută în mod legal niciodată. -Din imaginile văzute atunci și din documentarul de după mi-am dat seama că cei care au umplut piața au fost în general ceea ce se numește "dreck"-adică gunoi. Oameni care nu au făcut niciodată nimic, "mob" în starea sa cea mai pură. Plus tineri dezorientați.Ceea ce a ieșit v-a ținut pe dvs. departe de UE încă 10 ani.Niciodată nu vom considera ca un interlocutor serios pe cineva care nu este în stare să termine rapid cu o astfel de manifestație anarhică. În istoria Imperiului Britanic singura dată când s-a încercat așa ceva a fost în perioada grevei minierilor în anii 80. Și atunci poliția a intervenit în forță. -Cei din piață nu au fost niciodată democrați.Vroiau să înlocuiască un sistem funcțional cu dezordinea și teroarea. Democrația se manifestă la urne. Democrația presupune respectarea unor drepturi democratice-ori aici tocmai acest lucru nu a fost. -Cât despre liderii pieței- haideți să fim serioși. Că Marian Munteanu era un gunoi securist- era evident de atunci. Mai grav este că a reușit să prostească atâția "inocenți". -Din păcate, și la ora actuală, aceasta este imaginea opoziției.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy