agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-01-16 | [This text should be read in romana] | Submited by error Catre Louise si Fraces Norrcros sfarsitul lui aprilie 1873 ...exista ceva ce se numeste "iluminare" in biserica, si nu cunosc extaz mai sublim decat acela de a vedea pe doamna S[weetser], rostogolindu-se in valuri de crep in fiecare dimineata, pentru a intimida pe Antihrist, presupun; cel putin asta e efectul care l-ar avea asupra mea. Imi aminteste de Don Quijote care cerea morilor de vant sa se predea- [...]. Primavara este o fericire atat de minunata, atat de unica, atat de neasteptata incat nu stiu ce sa fac cu inima mea. Nu indraznesc s-o iau, nu indraznesc sa o las- ce ma sfatuiti? Viata e o vraja atat de delicata incat totul conspira sa o destrame. "Ce cred despre Middlemarch?" Ce cred si despre glorie- ca "in unele clipe muritorii imbraca haina nemuririi." George Elliot e unul dintre ei. Tainele naturii umane intrec "tainele mantuitrii", caci infinitul numai il presupunem, in timp ce finitul il vedem... Miercuri voi lansa-o pe Vinnie; va fi nevoie de eforturile reunite ale lui Maggie, ale mele, si ale Providentei, caci oricate progrese ar fi facut Vinnie in natura si arta, nu a reusit inca sa transforme plecarea intr-o stiinta... Cu dragoste, Emily.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy