agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-01-19 | [This text should be read in romana] |
N-am intenネ嬖onat sト trec prin voi niciodatト,
eraネ嬖 ca o statuie, douト umbre テョmbrトκ嬖ネ兮te テョn cトブネ冰l palmelor senin frate cu Edenul de odatト zeitトκ嬖 nescrise nesigure, tremurau ca flacトビa pe marginea balanネ嫺i, balerini ai gheネ嬖i reflectaネ嬖 テョn oglinzi virgine aネ嬖 fost ai primei mele dトκ嬖 ...dar cum sト numeri firul din pトビul infinitului? si-mi eraネ嬖 atテョt de dragi, iubiネ嬖, amanネ嬖 ネ冓 zburトフori... テ始gerii mei テョndrトトostiネ嬖 テ始gerii mei cu halourile テョnsテョngerate窶ヲ Cuネ嬖tul テョネ冓 plテョnge originile ネ冓 fapta, sunete, ascunse prin faguri de miere, aネ兮 departe de voi, テョmpreunト crescuネ嬖, din acelaネ冓 trunchi de copac, cum nu am ajuns mai mult a va cunoaste gustul vieネ嬖i devenit atテョt de neutru, de ce? Vト priveam din oglinda conネ冲iinネ嫺i, ネ冓-mi purtam jumトフatea テョnchisト-ntr-o amuletト, imaginea perfecta a celor doi. Dedesubtul lor scena se topise colネ嬖i grei de catifea, ne zテョmbeau ironic テョntr-un violet rトピtignit de luminiile reflectoarelor ネ亙 mi-a fost, Doamne, dor, atテョt de dor de el, dispトビuse sensul テョn mine, acul ceasornicului s-a oprit la ora nimicului! Nu mai are rost sト numトビ iarトκ冓 lacrimi, sト テョncトネzesc suspinele cu fruntea mea テョncト fierbinte de-o asemenea pierdere. Mト doare, mト doare, mト doare, 窶ヲ mトζζζζζζζζζ ddddddooooooaaarrrreee窶ヲ. Cu fiecare razト de luminト cトホutト-n テョntunericul pregトフit special pentru noi. Acuma suntem douト pete negre, douト umbre テョmpletindu-ne rece nefiinネ嫗 - vulcanul. Roネ冰 - violet S-a tras cortina peste mii ネ冓 mii de spirite テョncト テョn viaネ崙 mormintele beネ嬖ve de-atテョta viaネ崙, viaネ崙, exces de viaネ崙, s-au rトフトツit din drumul lor spre cer テョngerii noネ冲ri roネ冓 窶ヲ 窶ヲ 窶ヲ al meu parea a fi fugit chiar ネ冓 din mine, ネ冓 テョi strigam sト テョmi rトノテョnト tテョnトビ, sト テョmi rトノテョnト テョnger, sト テョmi rトノテョnト stea cトネトブzitoare, sト テョmi rトノテョnト dor ascuns ネ冓 credinネ崙 テョn visare... Astfel te-am vrut, dorit atテョt de mult, clipele se unesc cu stropii de apト apa se evaporト prin plasa de peネ冲e a sensurilor noastre haotice iarna din noi, da, statuia de gheaネ崙 re窶冢toarcerea窶冢apoi.... Totul. Simplu. Totul! ネ亙 totul este atテョta pentru NOI - momentul テョn care niciodatト NU ne-am テョntテョlnit. Eu sunt craiasa zトパezii ネ冓 n-am reuネ冓t sト fac pace cu focul... Astfel a mai ars テョncト o テョndrトトostitト pテョnト la esenネ嫗 cenuネ册i 窶 zテョmbeネ冲e acum tu, fecioarト de lacrimト, cト poate, odatト テョn altト viaネ崙 zテョmbetu-ネ嬖 va rトピトビii pe-un chip luminat de un alt soare cト poate, odatト テョn altト viaネ崙 zテョmbetu-ネ嬖 va aminti de chipul prea iubitului tトブ Zeu, zテョmbetul テョn lacrimi mai presus de cuvテョnt. O continuuト aネ冲eptare ... vreascuri trosnind テョn odaia timpului ... dar noi ne-am sトフurat de aネ冲eptat! Luptト abstractト cu vidul... Totul Pトツat(UL). Aネ嬖 trecut vreodatト printr-acea stare テョn care simネ嬖ネ嬖 cト pierdeネ嬖, chiar si pentru un moment, toate legトフurile cu lumea aネ兮 zis-ト 窶柮ealト窶 ネ冓 adunaネ嬖 mai apoi "resturile" ce-au mai rトノas, ridicテョndu-le la rang de CLIPE VII ?
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy