agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-02-09 | [This text should be read in romana] |
..figureaza si ea intr-un nomenclator cuprinzator, intre femeia care-ti bantuie tacerile
si altele.pe principiul ca abnegatia se rasplateste cumva, nu e chiar la coada listei. dintre toate ea e cea care nu-si cunoaste rolul dinainte, insa il joaca excelent, modelandu-si prezenta functie de ceea ce emana dinspre starea personajului central. femeia care nu impovareaza, rolul ei este unul terapeutic pe durata determinata. o femeie pansament care fereste o vreme de alte invazii si nu contamineaza fatal niciodata. face bine un timp... cand nu mai e langa tine, dispare si din memorie. stimulativa vizual, suficient de inteligenta ca sa nu comita gafe de interpretare. nu creeaza complicatii, ipostaza nu-i permite sa saboteze rolul nimanui. nu produce efecte secundare, nu oftezi cu gandul la ea, nu isca indoieli, aduce liniste... creeaza starea de bine, o solutie pentru clipele de deruta. femeia anticorp care lupta pentru imunitatea ta, intre doua iubiri. puntea pe care pasesti de la o iubire la alta. teoretic nu are dreptul sa revendice nimic, ea nu deschide usi interzise. nu te trezesti si nu adormi cu gandul la ea, ii ceri scuze a doua zi ca n-ai mai ajuns si uiti sa treci pe la ea de ziua ei. de obicei te suna ea, tu n-ai avea nimic sa-i spui si oricand e altceva de facut. ei nu i se spun lucruri importante. pentru ea exista altfel de cuvinte, cuvintele din buzunar, bune pentru orice... uneori deranjeaza dar nu tulbura. la orice intrebare i se raspunde cu ai rabdare. cand vine timpul, i se lasa de inteles ca misiunea s-a sfarsit si ca nu are de ce sa mai treaca... in acest caz folositi tacerea, va intelege...intr-un tarziu. femeia care vindeca fara sa lase semne si la care nu te mai intorci.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy