agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-02-13 | [This text should be read in romana] | frigul de ieri...de-afara, din casa... sub patura groasa, in trening si cu sosete in picioare, m-am facut ghem asteptand sa se linisteasca tremurul din mine... ...asa ca pe-nserat te-am adus langa mine, in incaperea cu pereti din barne de lemn...tu ai aprins cu bricheta lemnele pregatite in soba si am adormit imbracati, in intuneric,ascultand focul...asteptand sa ne cuprinda caldura. m-am trezit moale si incalzita, locul in care umarul tau adancise perna era gol...nu-nteleg ce-am 'mai facut' de-ai plecat de langa mine... in incapere miroase a cartofi copti pe jaratec si ti-am auzit pasii pe prispa din scandura... ce bucurie ca te-ai intors...semn ca-mi ingadui rarele nesabuinte... ne frigem degetele cu cartofii copti, radem si bem iaurtul din cana de lut, asezati turceste in mijlocul patului...eu iti zburlesc parul si-ti culeg cu degetul laptele din coltul buzelor. imi esti drag asa...copilarindu-te odata cu mine o mica vesnicie ne cuprinde cald... ....................................................... (verso) "am adormit imbracati, in intuneric,ascultand focul..." se inserase cind busteanul ars pe jumatate a trosnit sec, despincindu-se si lasind jaratecul sa pilpie, cu dira de lumina fugara in semiumbra camerei. erai cu spatele la mine, cu genunchii strinsi. bratul meu incolacit pe dupa pieptul tau... ti-am mirosit parul si gitul... parfumul tau stins... respirai adinc... m-am ridicat intr-un cot sa te privesc... somnul si caldura iti relaxasera trasaturile... amintind ceva de copil. te-am inconjurat cu trupul meu si am simtit cum te destinzi sa ma simti mai aproape de tine. mi-am strecurat mina pe sub bluza ta de trening sa-ti prind sinul. l-am cuprins in intregime, atingind pielea fina si moale si calda... inca visind, ai facut o miscare lenta, iar sub degetele mele am simtit sfircul... senzatia neasteptata te-a trezit... ochii tai s-au deschis, incerci sa te obisnuiesti cu semiobscuritatea, fara sa te misti. doar respiratia ta m-a facut sa te simt altfel, prezenta... dupa un timp, te-ai intors si mi-ai ridicat bluza ca sa te lipesti de pielea mea. ochii tai luceau intens, buzele tale se apropiau de ale mele...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy