agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-01-05 | [This text should be read in romana] |
**
Cel pe care eu il iubesc crede ca m-a ranit prea mult ca sa-l mai pot ierta ...dar l-as oerta as face asta daca m-ar iubi ca la inceput ! Nu inteleg de ce nu ma asculta cand ii spun ca nu ma mai intereseaza trecutul pentru ca intr-adevar e dureros ... dar macar viitorul sa fie altfel . Eu il iubesc prea mult si as fi in stare sa-i iert tot ce mi-a facut dar din pacate el spune ca si daca eu il voi ierta nu se va putea uierta el ... Dar de ce procedeaza asa ? Nu-si da seama ca voi suferi si mai mult ? Oare nu stiu eu sau chiar asa e :suferinta cred ca e mult mai dureroasa decat iertarea . Nu stiu de ce dar zice ca daca l-as ierta acum va gresi din nou si nu vrea sa ma faca sa sufar din nou . Unii cred despre mine ca nu stiu nimik despre dragoste pentru ca am doar 14 ani ...poate ca am 14 anidar totusi am suferit si sufar din dragoste. Oare o merit ?? vreau sa ma ajutati sa gasesc un raspuns ce este mai greu sa suferi sau sa ierti ??? Si daca raspunsul este sa ierti cum sa-l conving ca intr-adevar sunt dispusa sa-l iert ?
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy