agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-04-04 | [This text should be read in romana] |
clipele se plimbト stridente テョn josul ネ冓 テョn susul trupului meu care aネ冲eaptト. sト vinト urmトフorul. sト se dezbrace. apoi sト moarト. bトビbaネ嬖 sleiネ嬖 de puteri ca niネ冲e fanネ嬖 de テョmprumut ネ冓 femei テョntre douト vテ「rste cu sテ「nii lipネ嬖 de coaste aネ冲eaptト un verdict. 窶枋e-ar fi sト mor cu voi窶 mト gテ「ndesc テョn timp ce mト spトネ pe mテ「ini de toatト treaba. hai sト ne prindem テョntr-un lanネ macabru de pacienネ嬖 テョn pijamale cu dungi legaネ嬖 prin reflexe maladive de aceste clipe care se fテ「ネ崚「ie ca niネ冲e curve pe sub nasul nostru oferindu-ne nimic pテ「nト la urmト decテ「t iluzia unei vieネ嬖 potenネ嬖ale.de data aceasta eu sunt cea care mト las cuceritト de mirosul feromonic al acestui テョnceput de sfテ「rネ冓t. sau sfテ「rネ冓t de sfテ「rネ冓t. deネ冓 nu mai conteazト, am テョntre degete nisipul unei mトビi pe care nu am vトホut-o niciodatト. i-am admirat depトビtarea gustテ「nd-o de pe buzele unui poem prea テョnalt care テョncepea de undeva din pトノテ「nt ネ冓 se テョnトネネ嫗 doar puネ嬖n peste moarte. atテ「t cテ「t sト fie. eu テョi colindam nopネ嬖le ca o bocitoare penibilト ネ冓 aruncam テョn el cu umbre テョntr-o pateticト テョncercare de a-l aduce la suprafaネ崙. care nu existト. 窶柝トノテ「ntul テョncepe de aici テョn jos窶拯i-a spus mトピurテ「nd din ochi urma coastei din care mト nトピcuse.窶抛u sunt doar rトヅトツina gテ「ndului tトブ despre mine, cel celトネalt窶 mai spuse adテ「ncindu-se テョntr-o altト iubire ca テョntr-un mormテ「nt proaspトフ. acum ネ冲iu de ce clipele acestea se fテ「ネ崚「ie obscene prin mine surpテ「ndu-mi aネ冲eptarea.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy