agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-04-28 | [This text should be read in romana] |
sunt gelos LICurici
să nu-ndrăznești nici măcar să licurEști toate cuvintele-ți-/-mi-/-trec prin Poezie?!? (după definiția mea) dar nu mă (MAI/iunie/IULIE/12/70) citești, eu te-am visat LICURici ochii tăi (suspen-dați- la jocul ăsta) nu vor să-mi pipăie cuvintele să (mi) le dezmierde sunt un munte (din MunTe – cristalin și fliș -) în mijlocul vostru dar nu-mi poți (pe)trece culmile… ți-e (coborât de jos…) de înălțimi? aș vrea să te-mpart în si-la-be Li-cu-rici (nu RI-CIU) dar ești a mea nu pot să te daU la (INSert) nimeni nici măcar cu ni-meni (n.i.m.e.n.i.) sunt prea gelos (pe cuvinte-le-ți????.,???) ești LicuRICi? ne driblăm în metafore (am fost - sunt fotbalist – dau bine din 25-30m de țărm) sau ne iubim pe seară fetiță obraz(nică) ce e(ști)i (tu chiar trăgeai cu ochiul!?!) voi două chiar semănați pe câmp de ciudă în curând(ul) o să mă iubești LICuricI (chiar de-ar fi să-mi re-t-rag… cuvintele – pozele – cv -,urile) o să crezi că te citesc azi că adorm cu tine la piept pe piept…. L I C U R I C I când de fapt/drept?!? chiar și rochița ta de noapte mă cit(ește) și se teme de (t)(m)ine mă cit(EȘTI) (FLY)!?!... LICURIci? p punct s punct s-ar putea sa te-ns(EL) cu (îmi place?) Han (elle)…
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy