agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-06-10 | [This text should be read in romana] |
viața ca un foileton dintr-o revistă oarecare
ce crește zilnic mereu un nou episod nu numele sunt importante ci firul intâmplarilor citind zece douăzeci o mie de pagini macin întrebări și probleme străine instantaneu schimb o stare de spirit cu alta total diferită pe urmă alt flash altă amintire a ieșit cu ochii inchiși la iveală nici măcar nu-i nevoie să-mi iau avânt ca sa pot trece ajunge să pășesc pur și simplu un zid înalt și urât a crescut la granița dintre « aici » și « dincolo » nimic nu durează n-a fost chiar din prima clipă trecuse deja o groază de vreme de când era vară aproape uitasem să respiram de-atâta neclintire după un timp cineva a tăcut pentru vecie nu am suflet vremurile curg încotro le vine n-are nevoie nimeni de atâtea nuanțe greu din ce în ce mai greu trezitul de dimineață mi se-agață de pleoape prieteni pierduți în negura sorții ne târguim în continuare bilete la loteria celebră a morții… (iar Dumnezeu ăsta ! Chiar, cine-o fi, așa de important de-l pomenește mereu toată lumea ?)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy