agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-06-13 | [This text should be read in romana] |
Atât de multe lucruri îmi spui
numai privindu-mă ... cu ochii tăi care mă străpung fără prea mult efort și mă dezbracă … de hainele triste și de toate măștile și de toată anxietatea adunată în cearcănul plin cu toată singuratatea ce se strânge, curgând de sub geana-mi strânsă de vibrația sufletului odată cu dorul de tine ... atât de multe lucruri vrei să-mi spui și tot ce trebuie să faci e să mă privești în ochii mei care or să te străpungă fără prea mult efort și te vor dezbrăca ... apoi amândoi să intrăm în eternitatea anotimpului care nu există aici ... este deasupra tuturor timpurilor deasupra trecutului ... ... deasupra prezentului ... și deasupra viitorului ... să dansăm printre vise într-un loc în care întrebarea "De ce?" nu exista ! există numai șoapte de iubire "Te iubesc" ! peste universul trupului tău pe care-l sorb cu buzele mele fiecare galaxie ... cu tot spatiul ce se curbează în jurul formelor corpului tău fiecare stea ... ce-ți luminează gândurile tale fiecare lună ... ce trece pe lângă noi și ne binecuvantează iubirea fiecare moleculă care-mi spune că te iubesc cu toți atomii tăi… și te îmbrățișez cu vinele creștetului într-o străfulgerare ca o spasmă … ca o rădăcină care străpunge norul din furtuna creierului tău … și intrăm în ritmul năucitor al dansului quarcilor noștrii… tremur prin șoapte frenetic … în universul fluidelor ce se revarsă numai peste noi … în sudoarea freamătului în zvâncnirea pulsarilor din giulgiul celest al exploziei unei supernove în spatele pleoapelor mele în plăcerea extatică în desăvârșirea voluptății pe culmea viselor erotice din pântecul senzualității în virilitatea gândului în virginitatea trupului în goliciunea pasiunii în nebunia obsesiei în ingenuitatea sentimentelor în efemeritatea timpului în primavara iubirii… toate converg într-o secundă spre universul tuturor orgasmelor posibile și imposibile …
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy