agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-06-22 | [This text should be read in romana] | Submited by Daza
Chiar daca ma vei prinde sub plasa de otel
N-am sa strig. Golurile se vor mari de la sine Destul ca sa-mi scot mana si sa cuprind luna. Si de vei face ziduri de piatra Nicicand n-ai sa zidesti inchisoare pentru mine. Pietrele se vor narui de la sine De indata ce voi aparea eu. Daca ma vei exila si ma vei trimite peste un ocean Intr-o barca gaurita Am sa desfid oceanul Si n-am sa pierd nici aceasta batalie marina. Sau daca ma vei trimite in desertul Saharei Unde nisipul dusmanos e fierbinte, Deodata va sufla parfum de iasomie Ca sa-mi umple serile pustii. Ai uitat ca intr-una din primele noastre dimineti Mi-ai pus in mana o sageata care poate ochi sunetul Si ca tu ai fost cel care m-a invatat Sa trag la tinta fara gres. Si azi, daca vrei sa ma umpli de intuneric De nu-mi mai pot vedea drumul, Fii sigur c-am sa netezesc cerul Si am sa umplu lumea de lumina intr-o noapte fara luna. N-ai decat sa stai cu spatele intors la mine, Am sa-ti umplu cerul cu un cantec Tacut sa o raza. Iar tu, mirat, n-ai sa stii De unde vine revarsarea aceasta de lumina.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy