agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-07-25 | [This text should be read in romana] |
2:31 am
'dreamers' e ciudat nu m-a socat m-am obisnuit cu filmele tale imi doresc ca intr-o zi ca pot scapa de toate inhibitiile oamenilor... mi-e foame cred nu am de gand sa deschid dulapul, scartaie, si toata lumea doarme .. am descarcat niste melodii de la damien rice (stii 'the blowers' daughter) sunt linistitoare asa cum imi plac mie... e frumos sa stau aici ghemuita pe scaun, in pijamaua mea mov, sa-mi fie foame, sa tin tastatura pe genunchi si sa scriu mailuri.. ciudat, acum nu am chef de hartie sau pix nu am chef de nimic material imi plac paginile astea electronice butoanele tasta 'enter' pe care nu pot sa apas cu degetul mic sunt aceleasi poze care ma fascineaza same freedom same moon same wings m-am pierdut azi prin trecut am apucat timpul de-o maneca si i-am rupt toate hainele era doar era.. iar eu ma uitam la el ne-am asezat amandoi pe marginea balconului jos ploua invatam sa deschid palmele un deget doua degete cinci degete aceeasi bucata de luna imi apasa pieptul aceleasi rauri imi alunecau pe gat era intr-o sambata noaptea mereu intr-o sambata noaptea eu si timpul deasupra ploii.. ce frumos e cand nu-mi mai stiu numele ce frumos e cand incep sa-mi inventez trupuri din comete e aici e aici in copacul verde ating talpi de creta omul fara chip picaturi de apa in aceeasi palma acelasi timp ce se sinucide etajul II.. si totusi e 1 2 26 43 66 njhg uu98765 kbb z//....,jiuiksdnsjcys6g4bn564bhvaffAdVCFR,m .,.............
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy