agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-08-20 | [This text should be read in romana] |
Ce-i o lumanare?
Un drob de ceara c-un fir de ata Ce da lumina ca un soare Si cand ti-e draga a ta viata De ti-e dat ea e cea dintai Lumina ce ti-e aprinsa la capatai. Si arde plangand indurerata Cu lacrimi de ceara,de mama disperata. Dupa fiul ei drag al vietii vis Lumina ochilor ei ce acum s-a stins. -Of!De ce ai ars asa putin? In floarea vietii tu te-ai dus? Si-n loc de lumina ai adus chin Ca intunericul in ziua ce-a apus! Cum Doamne de tocmai el s-a stins? Cand trebuia sa ma sting eu? Caci doar eu stiu cum l-am aprins Dandu-i viata,sange din sangele meu -Fiul meu, fiul meu drag si scump Spune cum durerea voi putea ca sa-mi astup? Cum crezi ca-ti voi putea tine lumina Cand tu esti in cea de veci odihna? Hai tu dulce odor, Cu rasuflarea-ti suspine multe am sa omor. Si din adanc de ciuda si durere Ai aduce fericirea sa ma apere. -Of,fiul meu,fiul meu drag si scump Nu te duce acuma in mormant…. Mai stai,risipeste a mea teama Copile drag, mai stai putin cu a ta mama. Nu lasa sa jelesc la al tau mormant Te rog fiul meu drag si scump. Si ce-i o lumanare? Un drob de ceara c-un fir de ata Ce da lumina ca un soare Precum ia si a noastra viata Si a ei ceara se tot scurge Pana se topeste toata si se stinge! In memoria bunicului meu pe care-l voi pastra nemuritor in inima, sufletul si gandurile mele!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy