agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-06-07 | [This text should be read in romana] |
Să trăiesc fiecare zi, ca și cum Mâine nu există...Hm, ce gând ciudat, cu câtă prisosință să am:
Doar acest prezent, pe care să-l fructific... Este un gând năstrușnic, e o pistă... Sunt prinsă într-un ciudat maraton... Alerg pe lângă mine, crezând că-mi face bine, să fiu mereu alertă...și pregătită pentru inevitabilul Final; Dar ce să fac?!? Pista mi s-a sfârșit ... Acum alerg doar în neștire, sperând că totuși poate mai există Mâine... Ce legătură are "Carpe Diem" cu foamea ce există-n lume...de bunuri materiale, de putere??? Și poate totuși îmi răspund la întrebare:(monologhez și eu, căci nu se știe până când voi mai putea da glas acestui gând) - Nu mai cita în versuri existența, căci oricât de mult te-ai implica, nu poți schimba cu nimic firea lucrurilor, nici a ta, și nici pe-a altora... -Spuneam și eu așa, că tare mi-ar plăcea să pot să trăiesc clipa, fără regrete...Iar dacă mâine nu există eu să fiu mulțumită de viața ce-am avut... "Carpe Diem" este un îndemn de mulți știut, dar de puțini trăit...eu doar am desenat cuvinte pe care le-am simțit...speranțe...și, pentru moment...cam asta-i tot...până la noi informații, despre acest gand.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy