agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-06-23 | [This text should be read in romana] |
Prima dată când ne-am despărțit
am rămas [cu] câteva ceasuri în spatele tău și brațele mi s-au lungit a cale ferată peste care s-a întins singurătatea de la spate toți sunteți stâlpi teleferici în formă de cruci îmi trag rădăcinile înapoi în glezne caut morți cu care să astup gaura din ochi. am trecut prin(tre) atâția oameni uneori pun mâna pe umărul unuia sperând că te face la loc frigul îmi spintecă degetele este lovitura oglinzii omul își întoarce fața către mine are ochii decupați prin ei văd cerul și-a pus palme la gură bușit de chemările noastre e semn îmi zic și trec mai departe cu o foarfecă verde pentru urme În seara asta sunt un miner ce-și cerne unghiile cât să găsească printre dărâmături sub piele fosilele mângâierilor noastre la sfârșit ridic răsăritul ridic iarba ridic urletul ca un zmeu în mâini de mim Prima dată când ne-am despărțit am rămas [cu] câteva ceasuri în spatele tău doar ca să pot întârzia vestea morții tale părea suficient.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy