agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-07-08 | [This text should be read in romana] |
Din orânduirea
Înălțimii Sale Inchis în temnițele Irodiadei Ioan cel mai mare Din femeie născut Dar de pământeni Cel mai iubit Savura pe deplin Lucrarea Celui ce Mulțimile ierta, Și de rănile păcatelor Tămăduia. Ioan a trimis la El Pe cei doi Dintre Apostolii săi Să-L întrebe: - Ești Tu Mesia Cel ce trebuie să vină? Cel pentru care Am strigat eu pe coline? - Da, Eu sunt Mesia Salvatorul Răscumpărătorul. Astăzi vin ca Mântuitor Mâine voi veni pe nor Întru slava Tatălui Meu Ca Aspru Judecător. Totodată Și un Glas de Sus A mărturisit: “Acesta este Fiul Meu Cel mult iubit În Care, am binevoit. De El să ascultați Și să-L iubiți Dacă vreți să vă mântuiti!” Umblând Prin templul lui Solomon Domnul Iisus proorocea: “Eu sunt Păstorul Cel Bun Mă cunosc oile Mele Și Eu le cunosc Și pun sufletul Meu pentru ele. Unde mă voi duce Eu Le voi lua lângă Mine, mereu! - Învățătorule, unde să Te duci? Arată-ne nouă pe Tatăl Și ne-ar fi deajuns! - De atâta vreme sunt cu voi Filipe Și, oare, n-ați văzut? Pe Tatăl întru Mine Și pe Mine întru Tatăl… Oare, n-ați cunoscut? Meditație: O profeție uriașă in “noaptea spirituală” spre surprindearea multora vine cu mărturia despre un alt salvator ce pretinde un “alt adevăr”. Acesta, într-un gest hulitor s-a portretizat într-un tablou ciudat intitulat “Adevărul”. O coroană de spini pe cap el și-a pus ca Iisus disprețuind Cerul. “Eu sunt alesul eu sunt cel vestit eu aduc pacea pe pământ elimin: ura, războaile și orice conflict. Eu salvez omenirea Și voi islamiza toată Europa și România. E o necesitate să realizez – unitate!!!... Instrumentând această forță spirituală voi desființa hotarele din orice țară”. Prin politica lui ecumenistă net superioară decât cea comunistă acesta explica acum lumii pe podium la conferință: “Noi, nu ne considerăm o mațiune creștină ci, o națiune plină de un set de valori. plini de idealuri și realizări!!!... Acoperiți icoanele și toate însemnele spirituale!!!... Din catastrofa viitoare Cu inteligența mea... Omenirea - eu - o voi salva! “O galateni fără de minte, cine va ademenit pe voi să nu vă încredințați adevărului, pe voi, în ochii cărora a fost zugrăvit Iisus Hristos, răstignit? Atât de fără de minte sunteți? După ce ați început în Duh, sfârșiți acum în trup? (Gal. 3; 1-3). Cu ocazia discursului ținut de Barrak Obama, Casa Albă a cerut ca toate icoanele și însemnele religioase, inclusive monograma HIS (Iesus Hominum Salvator) situată deasupra podiumului de la care președintele și-a ținut discursul cu ocazia festivității de absolvire, să fie acoperite… Dealtfel, Obama nu numai că a fost receptat- prin strategii de marketing și publicitate bine puse la punct și orchestrate – ca un salvator și un mesia. Atât de o bună parte de americani cât și de mulți europeni, dar și portretizat ca atare. Intr-un gest hulitor la adresa Mântuitorului, Obama a fost portretizat într-un tablou intitulat Adevărul (The Truth) de către pictorul European Michael D’Antuono cu o coroană de spini pe frunte, într-o postură ce aminește de răstignirea lui Hristos. Tabloul a fost expus pe data de 29-04-09, într-una din cele mai cunoscute galerii de artă americane, South Plaza din Union Square (New York). Sursa: Presa Ortodoxă.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy