agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-09-01 | [This text should be read in romana] |
Unii sunt frumoși pentru că s-au născut in chipuri de mătase, alții sunt frumoși pentru că, deși născuți în chipuri de lut, și-au făcut din mătase așternuturi pentru suflet.
Frumusețea în haine de gală- Optimism rezervat. Intenția- Blestemul florilor Ce n-ajung niciodată rod. Răutatea- Celebritate. Rațiunea- Harul de a privi luciul apei Și a-i vedea adâncurile. Minciuna de complezență- Aspirină tamponată. Compromisul- În egală măsură, Umblet și zbor. Urâțenia- Suflet în metastază. Aspirația- Boală incurabilă A spiritelor de excepție. Regretul- Rețetă compensată Neeliberată la timp. Educația- Doar problema celor educați. Inteligența- Sufocantă pentru ceilalți. Îngâmfarea- Excesul prostiei; Dăunează grav sănătății. Încrederea- Nebunie temporară. Speranța- Adăpost în pânze de păianjen. Zgârcitul cu bani- Cozonac de cacao. Dăruirea- Capacitate intelectuală. Politețea- Frontiere fără vameși. Adevărul- Un inadaptat al modei, Mereu poartă haine prea strâmte.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy