agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-09-12 | [This text should be read in romana] |
atunci când treci printr-un moment...ba nu! când un moment dintr-ăsta trece prin tine și te taie ca o frânghie de foc făcîndu-te franjuri de jar nu poti decât să-ți ții răsuflarea - asta dacă mai ai pretenția autocontrolului - și să-ți anihilezi pe jumătate ființa chiar și aleatoriu. știe ea ce să dezintegreze și ce nu.
și da! după un astfel de moment sau odată cu el devin nebună. chiar dacă e doar senzația de nebunie bezmetică știu că lasă ravagii. și jur că e al naibii de bine și just și necesar și...regenerator și atât de evident de ok. și dacă tot mi s-a întâmplat iaca vreau să se știe, așa ca un testament-holograf, ca o parte semnificativă din el că iubesc - până dincolo de cât pot eu să realizez că sunt ca ființă - astfel de clipe: http://www.youtube.com/watch?v=K4fbD0YBSZQ ..cu toate riscurile din zona derizoriului sau penibilului, cu toate neînțelesele sau derâderile, lăsați-mă să vibrez și așa...până-n măruntaie - întocmai ca cele ale pianului în care și pe care și cu care se joacă fata asta teribilă. și nu numai ea. e un halou incredibil acolo!! oameni frumoși înnobilînd cu frumusețe...clipe. uff!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy