agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-10-31 | [This text should be read in romana] |
Te blestem să nu simți niciodată
durerea celui care a rămas singur pe lume! Îți voi fi Iubire, sânge arzând și viață pentru totdeauna, dacă nu iubită; Eu sunt cea mereu "aici", deși uneori departe. În fiecare vis te găsesc zâmbindu-mi, îmi înfig urletele la tine-n inimă și ghearele-n suflet cu disperare, încercând să-mi sfâșii dorul de "eu și tu", dacă niciodată "noi". Ești tot, ești unic și totuși te repeți de-atâtea ori înaintea mea, te multiplici, te răspândești, te împrăștii... Tu, iubitule, zaci sub măștile tuturor, ești chipul pe care-l purtăm în zilele când nu mai avem față. Ești începutul nebuniei mele. Totul e alcătuit din TINE și TU formezi totul. Mi te imaginez purtând inocent, în somn, universul în spate ca pe-o cruce, stelele zac la picioarele tale. Nu ai idee cum totul depinde de tine. Nu știi cum s-ar duce dracu' lumea dacă ai scăpa din frâu sforile de la încheietura mâinii tale stângi cu care ne joci ca pe niște păpuși de lemn...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy