agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-11-03 | [This text should be read in romana] | vrei sa tragi de volan să tai parapetul dar e târziu taci ucizi realitatea îi așezi mumia cu vedere spre ceilalți în firida unui zâmbet blazat în stânga Amstelul își întinde trupul negru pe brațe reci de ciment te sfâșie dorul unui amant insensibil strigătele lui nasc vârtejuri în adâncuri taie în ceață ca sirenele unor vapoare căutându-și farul când pleci vezi pe străzi ultimele iluzii agonizează pline de sânge niște animale lovite mortal și cât de bine pricepi aceste accidente intenționate și râzi râzi de ironia momentului faci piruete în spații înguste nu-ți iese din minte ideea că nici sfredelul ăsta nu-ți taie drum afară din realitate amețești treci prin diverse centre de greutate și crezi că lumea se învârte în jurul tău câtă minciună aici cherie există ore în care ceilalți sunt simple pretexte pentru a nu ieși din tine râzi vorbești aluneci printre vertebre reverențe și nimeni nu știe că de fapt porți alte dialoguri cu ființe care-și țin caracterul într-o lumină dură nu-și ascund intențiile sub podele șubrede http://www.youtube.com/watch?v=nv4d0xzv5EA (photo: "play with me / don't play me" by ligia pârvulescu)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy