agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-11-14 | [This text should be read in romana] |
Singur într-un bar, în apropierea muntelui căruia norii i-au acoperit crucea. De fapt, în ultima vreme nici nu prea mai are lumea parte de cruce, atât de adesea se ascunde. În astfel de zile mă întristez, intru într-un bar și cer să mi se facă un ceai de măceșe pe care le culeg chiar eu, dimineața. Ceaiul e roșu ca muntele. Realizez că nu mai am întrebări (nici măcar existențiale) pe tema cărora să meditez, atât de departe am ajuns în virtutea lăcomiei mele de a ști totul. Creierul mi-e gol și abia articulez cuvintele pe care le scriu. În dimineți ca aceasta, planeta îmi pare o sărmană cioară vopsită pe care puțini cunosc cine umblă s-o vândă drept papagal viu colorat. În dimineți ca aceasta numai femeia mea poate înțelege cât de aproape sunt de Cer și pentru ce norii muntelui se dau la o parte dezvăluind, pentru o singură ființă, Crucea. Desigur, pentru mine este prea devreme dar la aceasta mă voi gândi mai târziu.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy