agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-11-16 | [This text should be read in romana] |
Am si eu ca tot omul nelămuriri despre una despre alta,de ceva vreme,mai exact de când mi se pare că ma trage ața spre creație am mai adăugat o nelămurire în colcăiala deja existentă.
Sper ca cineva,cineva sa îmi aprindă o lanternă cu bec halogen in ochii și să mă scoată de păr din ceață. Concret,am nevoie de ajutor,vreau sa fiu sau nu poet,vreau sa scriu sau nu ceva,poezie,proză dar nu știu cum,oleacă de talent sper sa fie pe fundul creierului meu....dar de unde să știu,de unde...observ ca oamenii avizati comentează si dau sfaturi pe marginea creațiilor catalogate deja in categoria poezii.Mi se pare ciudată chestia asta,credeam ca acele versuri care ajung in Atelier sunt discutate,dezbătute ,schimbate,sfătuite urmând a se scutura de bube și a se transforma in capodopere. De ce se numeste Atelier si nu Cimitir ? Orice "poezie"ajunge acolo nu mai e buna decât pentru pomelnic. Absurd,absurd toata lumea are nevoie de un mentor ,de un îndrumator de ce nu sunteți? Nu mă lăsa sa cred ca sunt in stare de ceva,nu mă lăsa să imi pierd timpul,ajută-ma sa ințeleg,să mă ințeleg sa stiu daca mai pun mâna pe o coală si un creion sau nu. Mulțumesc și va rog când verificați textul sa ma luați in seamă și să capăt un mic răspuns.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy