agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-11-17 | [This text should be read in romana] |
eu nu țin minte decât ce-a fost frumos. nu țin minte că într-o noapte ai orbit
nu țin minte că m-ai strigat cu alt nume nu țin minte moartea știu doar că era toamnă oamenii existau ca niște crizanteme nichita nu murea pentru că-l respiram noi. tu cu plămânul tău stâng străpuns de o baionetă în lupta cu umbra știu că ai îngenuncheat în felul tău ai ales toate zilele în care să ne fim ai inventat câteva cuvinte prin care am fi putut să ne recunoaștem la adică. ai plâns. până la urmă ai plâns. nu țin minte altceva te nășteam în fiecare zi. erai în mine. te înmulțeai în lumina asta de după amiază când citeam în liniște cu trupurile lipite unul de altul chiar dacă nu-ți dădeai seama uneori trupul tău fugea în al meu. era toamnă mi-ai spus de o mie de ori. ți-am spus de o mie de ori. nu țin minte decât mâna ta stângă. ochiul tău verde. ochiul tău negru. ochiul tău fierbinte în mine cea care nu vedea încă. paris. toamna. numele meu strigat din turn. numele meu izbit de pământ. numele meu în scaun rulant. nimic altceva.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy