agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-11-25 | [This text should be read in romana] |
nu l-am mai văzut de 19 zile timp suficient spun unii să-ți retragi
tentaculele privitului în gol din fereastra asta prea torace întru foamea de întreg ce-ți roade toleranța la corpurile vii (omor cu talpa gândaci din gândurile astea) nu știu totul despre orbire știu că mi-am sigilat tegumentul prin dezlipirea îmbrățișărilor noastre. e modul meu de a prețui ce am avut privirile-mi curg înăuntru ca un țesut adeziv pe zidurile amintirilor tot mai erodate pe toate părțile cubului stau cu spatele la voi cu fața către animalul îngenuncheat din gâtu-mi prea subțire. dar ce spun eu? nu l-am mai văzut de atâtea zile timp suficient să-mi produc anticorpi îi deșert meticulos în groapa trezirii mele. fiecare om are un mecanism de amorțire unii se uită la meci alții la telenovele unii în oglindă alții pe geam. eu te uit și uit. peste un timp spun zodiacele pierderile sunt mediocre * vor mai fi și alții care să se agațe cu mâinile cu sufletul lor de iederă în gratiile-mi de singurătate * vor mai fi și alții care să-mi plece așa din moft din necesitate sau de tot e lucru de sine stătător. sângele meu va curge diform și în rănile altora. nu l-am mai văzut de 19 zile. putea fi vorba la fel de bine de 91 de vieți trupul mi-e cofraj pentru moarte. dnd. sunt în devenire.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy