agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-12-04 | [This text should be read in romana] |
cu tristețe anunț că scriitorul și criticul literar Marin Mincu s-a stins astăzi, 4 decembrie 2009, în zori, după 4 zile de comă, în urma unui atac cerebral suferit luni seară.
*** Luni, 7 decembrie, sicriul va fi depus la sediul Uniunii Scriitorilor, urmând ca marți, 8 decembrie, de la orele 10, să aibă loc slujba de la biserica Amzei, după care Marin Mincu va fi înmormântat la Cimitirul Bellu. Dumnezeu să îi odihnească somnul. *** "încerc să scriu nud despre tot ce se întâmplă aici despre cum pîlpîie viața mocnit clipă de clipă pe coridoarele sumbre-ale spitalului notez zilnic cum se zbate sisific să câștige un firicel de teren din aproape-n aproape nu pot observa decât amănuntele cele mai vizibile e un război îndârjit în care fiecare muribund se-ncleștează cu toate forțele de firul firav al existenței de aceea trebuie să-mi calculez pas cu pas cu mare atenție rezervele proprii de putere ca să nu ratez șansele minime ce mi se oferă" ("tot astăzi" / 19 mai; din pacient la spitalul fundeni, p. 66, Marin Mincu, Editura Paralela 45, 2007)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy