agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-12-11 | [This text should be read in romana] |
O Om, ce mari răspunderi ai
de tot ce faci pe lume de tot ce spui, prin scris și grai de pilda ce la alții dai căci ea mereu spre iad sau Rai pe mulți o să-i îndrume. ce grijă trebuie să pui în a ta viață toată căci gândul care-l scri sau spui s-a dus pe veci … nu-l mai supui dar vei culege roada lui ori viu, ori mort… odată ! ai spus o vorbă, vorba ta mergând din gură în gură va dărâma sau va înălța va înveseli sau va întina rodind sămânța pură-n ea de dragoste sau… ură. scri un cuvânt, cuvântul scris e leac sau e otravă tu vei muri, dar tot ce-ai scris rămâne-n urmă drum deschis spre ocară sau spre slavă. ai scris un cântec, cântul tău rămâne după tine îndemn spre bine sau spre rău spre înălțare sau spre hău lăsând în urmă dorul tău de Har sau de rușine. arăți o cale calea ta în urma ta nu piere e calea bună sau e rea va prăbuși sau va salva vor merge suflete pe ea spre Har sau spre durere. trăiești o viață, viața ta e una… numai una… oricum ți-ar fi tot nu uita cum ți-o trăiești, vei câștiga ori bucurii pe veci prin ea ori plâns pe totdeauna. o “Om” ce mari răspunderi ai tu vei pleca din lume dar ce scri azi sau spui în grai de lași prin pilda ce o dai pe mulți, pe foarte mulți la iad sau Rai… mereu o să-i îndrume! (Cules din Cântece și colinde Ortodoxe Române).
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy