agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-01-21 | [This text should be read in romana] |
La mine,
In centrul inimii Ești doar tu! Tu și o privire Aruncată ciudat Cu demisecunda Aruncată’napoi Denivelat! Sau înainte Inaintea cunoașterii De dintre noi. E desenată Culoarea Cu dinapoia privirii Mâinilor De dinapoi. Bună seara inimă, Am zis! Si vântul mi-a rasuflat într-o parte a mirare, filele din carte și s-a umflat în frunze și-n șoapte exasperate! Ce?? Iar iubești>? Te-ai îmbătat De cuvintele Bărbatului? Nehotărât Sau ....ambetat de clipă? Wake up! mi-au zis pe rând vântul, istoriile, sau gurile rele în modul cel mai civilizat. Să mă trezesc mi-am spus? Ce-am oare… De câstigat? Si cui îi pasă De centrul inimii mele Cu-adevărat?? Dacă nu mie? Dacă nu visului frustrat Din mine însămi? Neizolat de toate pierderile Universului. Si-atunci Așa te-am păstrat. Si mă simt Fericită In gândul Gândului meu amorțit De tine De spaima că existi Sau ca esti bine… m-am agățat de imboldul ăsta al inimii ne-arcuit în săgeata gândului, plutitor istovit. mi-e bine cu gândul meu mereu odihnit în tine, în arcul inimii tale etern arcuit. mi-e bine ! și mă'ntreb, cât oare te merit??
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy