agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-01-26 | [This text should be read in romana] |
- Cât de puțini cunosc truda și sudoarea cu care se face banul nemuncit!
- Unii ar face orice pentru a nu avea nimic de făcut. - Omul se deosebește de celelalte viețuitoare, nu pentru că are rațiune, ci pentru că are destin. - Admirația nu e sinceră dacă nu e însoțită de puțină invidie. - Prostia e absolută atunci când e însoțită de încredere în sine. - Era atât de leneș că, până să iasă din tranșee, s-a încheiat războiul. - În spatele fiecărui fin bogat se află un naș escroc. - Singura realizare a lui Tuthankamon a fost moartea prematură. - E păcat să iubești o femeie frumoasă pe întuneric. - Nu-i place băutura. Cu greu acceptă câteve pahare cu țuică, pentru a-și face poftă de vin. - Cea mai jalnică meteahnă omenească: ușurința cu care uităm sau ignorăm miracolele. - Demnitatea există când stomacul e plin. Dar se probează pe burta goală. - Ticăloșia se naște atunci când foamea e mai puternică decât rușinea. - Cerșetorul e sincer în prima zi. După ce-și potolește foamea, e teatru. - Mai bine lângă un păgân care se îndoiește decât lângă un preot care încalcă. - Nu renunța la un drept. Þi se vor lua și celelalte. - "Omul din greșeli învață". Nu cred. Ar însemna să nu mai avem loc de înțelepți. - Săracul! Deține atâtea proprietăți cărora le este sclav! - Și trădarea poate fi considerată nobilă dacă e receptată și acceptată cu noblețe. - În magazin, dacă nu știi, nu întreba la ce folosește un obiect. Vei descoperi imediat că îți trebuie. - Geniul e amatorul care face treaba ca un profesionist. - Iubirea mistică de aproapele e cea mai egoistă. Iubesc pentru mântuirea mea, nu a celuilalt. - Ești mult mai grăbit și nervos când ai mașină. Nimeni nu receptează mai diform minutul, decât șoferul. - Unde e neîncredere, cu greu își face loc trădarea. - Omul sărac se rușinează de rupturile blugilor șic, chiar dacă valorează mii de euro. - Adoră lucrurile curate. Nu se spală niciodată pe mâini, spre-a nu murdări săpunul. - Am fi mai buni dacă ne-ar măcina păcatele făcute, cum ne obsedează cele pe care le-am ratat. - Cea mai bună memorie o au cei care se străduiesc să-și uite trecutul.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy