agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-03-27 | [This text should be read in romana] | E greu să pierzi pe cineva Să știi că acea persoană Nu va mai exista Nu va vedea un răsărit Nu va vedea un apus Chiar dacă mult ai trăit Niciodată nu iți va fii de ajuns Chiar dacă viața e grea Noi cu toții o vrem Nimeni nu vrea moartea Până în ultima clipă Când iși simte sfârșitul Vede că totul e risipă Și i se scurge timpul Toată viața ne zbatem Ca și un pește pe uscat Chiar dacă multe în viața am câștigat Nu ducem nimic pe tărâmul celălalt Acolo diferență nu se face Fie că ai fost sărac sau bogat Tot între patru scânduri vei fii îngropat Viața e dulce venin Din care bem zi de zi Chiar dacă uneori e un chin Nimeni nu vrea a muri Când pierzi o persoană dragă Simți cum inima ți se zbate în piept Doar atunci vezi că viața întreaga E doar o clipă și-o urmă de regret De aceea e bine când pleci Sa te desparți cu bine de toți Poate e ultima dată când îi vezi Și ultima dată când poți!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy