agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-03-31 | [This text should be read in romana] | Cancer. Amine aromatice. Coloranți aromatici. Pesticide. Fumiganți. Erbicide. Compuși Nistro. Fitotoxine. Monomeri. Elastomeri. Arsenic. Beriliu. Crom. Plumb. Raze X. Raze alfa și beta. Radiație ultravioletă. Cancer la cavitatea bucală... Cancer stomacal... Cancer intestinal... cancer hepatic... Cancer nazofaringian... Cancer bronhologic-pulmonar... Cancer uterin... Cancer osos... Cancer tiroidian... Cancer renal și vezical... Cancer pancreatic... Carne... Grăsimi... Tutun... Alcool... Consumul alimentelor fierbinți... Excesul consumului de afumături și carne prăjită... Reducerea consumului de fructe și legume... S-a stins profesorul meu de educația fizică de la liceu... A avut cancer hepatic... Exces de alcool...Sistematic... (Alcoolic). Era încă tânăr. Autodistrugere... În fiece zi implantăm în noi semințe de cancer... Abuz... facem abuz de „plăceri” pentru a satisface egoistul(„neomul”) din noi... Carne... Picioare de Porc... Mi se închid pleoapele... cad, cad, cad într-o groapă plină de ficate, stomace, intestine... aflate în stadiul al IV-lea al cancerului... într-o groapă plină de plămâni negri...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy