agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-06-05 | [This text should be read in romana] |
Până când?
Când începe sfârșitul, spune-mi mai devreme cu o muchie de cer să-mi pot pregăti ieșirea pe ușa secretă. De ce îmi tulburi ecranul în fiecare dimineață și seară fixându-mi stările în pereții negri, mărunți? De ce-mi traversezi amintirile și mă aștepți mâine, matinal cu tălpile goale? De ce tăcerile le faci să urle a pustiu, a deșert, a cactuși împrăștiați în șperla dogoritelor orizonturi care dispar când îndrăznești să te apropii? Câtă armonie se mai poate fura într-un pumn de pământ! Am să-mi las răspunsurile dincolo de pleoape. Este limba nescrisă pe care doar unii o pot citi. Poate vei da de ea, de semnele dezlănțuite a cunoaștere pură, lucidă, ascunsă ca o pildă din veacul trecut lăsată moștenire fără testament. Și ce dacă taci! Și ce dacă spui! Este aceeași tragedie a deșertăciunii cuvintelor născocite să dea impresia nașterii în doi! Plec să-mi acopăr oglinda ca nu cumva să cred că mai e cineva în cameră și să mă ascund de noi.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy