agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-06-21 | [This text should be read in romana] |
1. Zulufi – zuluși
Pe undeva, prin cocotieri, zulufii nucilor pot fi confundați cu zulufii zulușilor cățărători. 2. Wați – v-ați V-ați îmbătat ca porcul. De wați (consumat sunt și eu binișor, nu?!) mai vedea ochii înroșiți (consumați și voi acum)… la interogatoriu! 3. Uncrop – un corp – a încropi S-a încropit, colea, un corp de femeie, de parcă s-ar fi adunat tot uncropul spre aluatul ei moale, care acum se bronzează în el ca minciunelele. 4. Þanc – țarc – țancuri La țanc stau caprele negre în țarcul lor din țancuri. Niciun urs, niciun lup nu se-ncumetă spre-acest țarc natural. Bețișor gradat cu care se măsoară laptele muls la o stână. 5. Tapare – Tapae La fiecare tapare de bani, guvernul acesta ne zdrobește și ne ia toată vlaga, precum la Tapae 1, 2 și 3… 6. Șucărit – șuncărit Șliț - jilț Începe și perioada de impozitare a șuncăritului. Șucăriți-vă, că nu veți mai putea afuma ciolanul sau cașcavalul, după care ați alergat atâta… E unul, pe jilțul țării, care se desface prea mult la șliț. Mai bine ar face o gaură neagră permanentă, s-alunece-n ea. 7. Soc – șoc Sieși – și ieși Fluieraș de os/ Mult zice du-i os… Fluieraș de soc/ Mult zice cu șoc… De când s-a măritat, sieși nu își mai cunoaște măsura, de se tot îngrașă… Și ieși, celulito, dacă poți! 8. Râs șnițe(l) = râșnițe (l) Dacă nu-ți treci nițel râsul prin râșnițe, nu iese piper la șnițel.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy