agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-08-20 | [This text should be read in romana] |
“Spune NU doar acela
care-l știe pe DA Însă el, care știe totul, la NU și la DA are foile rupte” NU e ultima vorbă-răspuns de la tine NU e cerul cu raze de plumb tăvălit peste pleoape NU e indiferența uitarea păcatul - hai, maică, să-ți dau un pepene - puneți-mi unul, vă rog, cel mai mic - păi de ce unul mic, ăștia mari sunt mai buni - mie dați-mi unul mic, cel mai mic. sunt cam singur - pe canicula asta? - ce faci, alex, prin trivale la ora asta? - uite mă plimb, cristina - te așteaptă pe tine cinava la capătul aleii, nu-i așa? - da, o altă alee, sunt singur, cristina nu cred că spune NU doar acela care-l știe pe DA pentru că dacă l-ar fi știut pe DA nu l-ar fi spus pe NU iubește doar acela care cunoaște durerea iubește doar acela care a atins fericirea pe mine fericirea m-a atins pe umeri cu durere acela care a pierdut totul nu mai știe pe NU ori pe DA nu mai știe nimic - mi-e drag de…………………………… - de? - alex! trecutul spune: “renunță la tine” eu spun: “am renunțat deja” iubirea e doar pentru cei care-l știu pe NU și pe DA iubirea e doar pentru cei care iubesc doar o dată - iubirea e chipul morții, tati? - nu știu, rareș, iubirea e ceva tare greu pe care nu-l poți urni singur - tati, tu mă iubești, nu-i așa? - te iubește tati, te iubește - și eu te iubesc, tati, asta înseamnă că putem urni munții, așa-i? - firește, rareș, firește ca răzbim la lumină viața mea e o tăcere enormă și grea sufletul meu respiră prin ea undeva cel care le știe pe toate e dumnezeu cel care nu știe nimic e dumnezeu - dar tu mă iubești, tati, nu-i așa? - te iubește tati, te iubește - tu ești doar iubire, tati? atât? - doar iubire, rareș, doar iubire - atunci moartea e iubire, tati, nu-i așa?
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy