agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-01-05 | [This text should be read in romana] |
2011 e un număr impar – pentru că se divide numai cu unu și cu el însuși.
Mie mi se “separă” faptul că-i excitant că numărul ăsta e autoreflexiv: ce mi-e unul, ce mi-e altul, nu? Tot un drac! – dacă nu-i vorba de autism, atunci suntem puși în fața faptului împlinit (deja!) al unui egoism extremist, ca să nu-i spun egotism. Cică anul ăsta, după ce ne-am învățat minte anul trecut, nu va mai avea zile, pentru că vrem să evităm zilele negre. Vom avea numai spații, așa-zis săptămânale, c-așa a decis BOR-ul (instanța spirituală în fruntea căreia se află Patriarhul!): săptămâna va începe duminica (duminica nu va mai fi o zi, ci va fi un “spațiu” de reculegere și incantație); celălalt spațiu va începe de luni, și va fi divizat în șase spații mai mici dedicate muncii și slujirii faptelor bune. Nici nu-mi vine să cred cât spațiu are să fie în numărul ăsta impar! Între timp (în anul trecut, dar și în ceilalți ani trecuți!) opoziția a lucrat în laboratoare și a ajuns la rezultate bune. În loc de “paracetamol” vom avea pe piață trei alte produse medicamentoase: “parabăse”; “paraboc” și “parabăseboc” (ăsta din urmă e mai scump!). Toate medicamentele se livrează fără rețete și mode d'emploi electorale. În funcție de nevoile personale, vă puteți asuma... consumul! Tot ce trebuie, e să fiți cu capsa pusă, altminteri o să vi se pară c-ați făcut școală de pomană, ori că practicați amatorismul democrației politice. Vă invit să vă amanetați viitorul!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy