agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-04-01 | [This text should be read in romana] |
de obicei după-amiezele de primăvară de deasupra de
magnolii își găseau toate sfârșitul în indecizii ostenite într-un ritm nesfârșit de tango îmi pulsa sufletul la marginea orelor fix din colțul camerei începea virajul declinul derapajul deranjul sufletesc de nedescris pe care doar absurdul ți-l poate lăsa în urmă se deschideau cerurile din ele picurau haotic tristeți incongruente plutinde ca pufurile de păpădie ne acopereau umerii ne îngreunau și mai mult genele în mijlocul covorului se căsca tot mai mult mai trainic mai necuprins mai leșinător prăpastia dintre mine umanitate și Sorescu chiar dacă îndrăzneam rar să-i cerșesc naufragiul între tâmple să-i mângâi buzele părul gâtul să-i întind cana de cafea cu lapte îl iubeam încă de pe-atunci așa de mult cum se pot iubi de pildă doar cireșele în perfecțiunea rotundă a gustului lor triunghiular îndrăzneam rar să cresc în ochii lui de obicei ne dădeam întâlnire față în față pe-o piatră imaginată la marginea unui hotar de lume relativ zdruncinată de insomnii de primavară acolo ne zideam picior peste picior eu picior peste picior el mințile unul în celălalt când mă trezeam și atingeam cu picioarele goale marginea patului mă înfioram mă cuprindea o disperare de neegalat aș fi deschis toate ferestrele palatului de gheață aș fi alergat de la una la alta și aș fi strigat întregii lumi de jos din stația de tramvai s-a terminat s-a terminat Sorescu în mine pe-atât îmi era de drag de-această întâmplare a abandonului sufletesc complet lipsit de orgoliu întru poezie și nesfârșită dragoste nemărturisită ce-o purtam umanității pe-atunci prin perioada după-amiezelor de deasupra de magnolii.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy