agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-12-09 | [This text should be read in romana] |
De multe ori nu prea avem pe ce pune mâna atunci când deschidem frigiderul. Asta-i din pricină că: ba pentru că nu ne-am aprovizionat pentru sărbători și nici pentru chestiunile cotidiene!; ori pentru că n-aveam chef să ne pregătim ceva de mâncat acasă; sau pentru că ni se fâlfâia; așa că… dăm un telefon, ori comandăm ceva de halit pe internet.
Vă „predau” mai jos câteva meniuri speciale, specificând faptul că nu-i bine a fi luate în considerație comentariile autorului, care… sunt demne de-a fi ignorate, pentru că sunt personale, absolute și catastrofale! COMENZI RAPIDE & CAP vă oferă meniurile: 1. Re-voltă-n Rusia cu Mihail Gorbaciov – se cere apetit pentru anihilarea alegerilor; noile proteste permit ceva ingrediente video din anul 1990, adică de atunci de pe când Mihail a primit Premiul Nobel pentru Pace; 2. Cea mai mare catastrofă geopolitică a secolului XX – solicită și acceptă schimbarea ordinii mondiale și-a gusturilor tale de după Războiul rece; 3. Scutul antirachetă – e omleta permanentă ce-ți va provoca și-ți va-ntreține sursa cursului înarmării gustului; 4. Președinții trăiesc mai mult – meniul induce și conduce către o speranță de viață mai mare cu opt ani dincolo de cea a unui american obișnuit (media lor de viață însemnând o vârstă statistică de cam 67 de ani!), asta pentru că președinții americani care au murit de cauze naturale au ajuns până la vârste trecute de 73 de ani, așa cum o fac și contemporanii lor (vezi Ion Iliescu, chiar de-i, el, un convins rusofil!); 5. Siria însângerată – Președintele Bashar al-Assad neagă ordonarea ucidererii manifestanților, afirmând, ca orice gastronom ce se respectă, că: „doar un nebun face așa ceva într-un interviu acordat postului dumneavoastră american de televiziune ABC News, după ce a sacrificat ceva mai mult de patru mii de suflete”; 6. Supe de moarte – Steve Jobs, co-fondatorul Facebookce, ce-și zice înainte de a gusta prima lingură din supă: „I admire Mark Zuckerberg, Jobs said of Facebook’s chief executive officer on the recording; I only know him a little bit, but I admire him for not selling out, for wanting to make a company. I admire that, a lot.”, și nunta pre-regală britanică de pe 29 aprilie 2011, unde peste un milion de britanici au actualizat statusul Facebook cu mesaje ce-au reflectat evenimentul „Ducesa de Cambridge”, Catherine Middleton, monitorizată pe parcursul evenimentului, dar și după!; 7. Desert – Dezertări pentru cazul(ri!) de grevare (de degrevare de grade?!) de grade la „Cațavencii” (greva Lui, a Dinescului?!), urmează cel din macazul (necazul?!) auctorilor senatori/directori implicați într-o altercație gagical/maritală, cum ar fi asta care-i acum dintre șeful Teatrului Național, care-i cam anostă, dintre Caramitru și cel de-i directorul/senator/derogator al Teatrului Nottara, marele intel-lectual Mircea Diaconu (cu titlu de bărfă între ăștia doi a fost o chestie legată de gagici, la vremea aia de tinerețe gagica l-a dat câștigător pe Diaconu, ea fiind moldoveancă!). Cu alte cuvinte, în timpul Revoluției, lucrurile arătau cam așa: Dinescu se făcea că citește ceea ce Caramitru-i spunea să facă, iar Diaconu conducea niște oameni de sacrificiu într-un autobuz, pentru a fi aceștia împușcați pe lângă TELEVIZIUNE. Noi nu vă oferim amestecuri de Dinescu, Diaconu și Caramitru pe nemestecate. Le mestecați dumneavoastră cum doriți, până la urma urmelor!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy