agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2012-01-16 | [This text should be read in romana] |
Orasele luminii din anii de demult incearca ca sa scrie
Ce nu s-a mai vazut si fuge ca o umbra pe hirtie penita Care nu s-a mai facut caci fuse muritoare ca noi acesti Si din pridvoarele caselor cinta imnuri mincinoase iubind. In mijlocul lor sta ca o povara necitita de nimeni invers Cum se iubesc in cintece rebele gindurile zarite de el Un om cu un pelican ranit in aripa pe care-l duce la riu Sa-l trimita ca pe Moise cum spun tablele vechi. Inapoi a venit mult mai buna cu o ramura de maslin privegheata De Apolo si de Neptun filozoful ucis atit a stiut Ingropata de veacurile fara cunoastere de sine sublime O fantoma de care celor multi le este frica. Zimbind dar coltul gurii e un rinjet nepriceput de prieteni Se curma la vederea intelepciunii abia ajunsa aici Scrisneste gura rebela cind cinta imnul nefiintarii Amara e moartea si mai mult eternul ce-l va cuprinde. Un ris din penite se scurge invers cu gindul acum In minte stau monstrii neintelesi pe curind la revedere.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy