agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2012-02-23 | [This text should be read in romana] |
テ始tr-o vale a mea, zisト 窶曦rumoasト窶 テョl creionam pe poetul nトピcut テョn zodia Vトビsトフorului 窶 Grigore Vieru, cテ「nd dumnealui era... (2007-2008).
Iam cunoscut poezia テョncト din copilトビie, apoi primul autograf i l-am cules, fiind テョn anul 1 la facultate. Atunci mai era ネ冓 poetul academician Andrei Lupan, mai pトノテ「ntean decテ「t Grigore Vieru, pentru cト s-a nトピcut la Mihileni, mai aproape de Cobテ「lea. Ambii au vトホut lumina soarelui テョn vremuri diferite, dar zilele lor de naネ冲ere sunt alトフuri: 14 februarie, 15 februarie... Ziua lui Andrei Lupan e la 15 februarie, dar anul 窶 1912. Sunt deja o sutト de ani! Alt vトビsトフor 窶 Alexandru Tトハase, creionat テョn 窶暸ve numele tトブ窶, o altト carte cu 窶柤ume窶 (2011), s-a nトピcut la 24 februarie, テョnsト la Chiネ冓nトブ ネ冓 テョn anul 1971. Cテ「ネ嬖va colegi de facultate sunt tot vトビsトフori: umoristul Ion Diviza, codreanul Igor Grosu, Nina Neculce de la Soroca ネ冓 eu... Toネ嬖 adunaネ嬖 テョmpreunト am face o 窶柧ale frumoasト窶 ba chiar ネ冓 o echipト de fotbal, o selecネ嬖onatト, un cor de voci frumoase. Cテ「te se pot spune despre vトビsトフorii mei? O sumedenie de cuvinte! ネ亙 da ネ冓 nu, veネ嬖 zice. Eu テョnsト, cred cト se poate scrie ネ冓 o carte テョntreagト, dar iatト, nu mト grトッesc... Azi deocamdatト.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy