agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2012-04-13 | [This text should be read in romana] |
Părinții mei
De ziua voastră o clipă o dedic din ani Cusute în cuvinte cu sunete prin voi, Așa cum simt acum, căci pot să descifrez Și altfel înțeleg,căci sunt și eu o mamă, Ce poate să însemne la început, cuvântul Părinți, mereu părinți, născuți din alți părinți, O taină ce unește în firesc, bărbatul și femeia. Cu tinerețe și iubire, sau poate doar îndemn Desen abia descris în început certificat de doi. Lăsând să vă petreacă tinerețea, mi-ați dat Iubirea și dintr-un cuvânt, o seamă de cuvinte Culori născute vii, travaliu luminat pe vatră Descânt de părinți, firesc lăsat ca să răzbată în mii de ani lumină printre fațetele secunde Un turn, construcție divină din gene dedicate. Într-o duminică de iarnă am apărut cândva Apoi la fel în iarnă eu mi-am născut copiii Mă uit într-un trecut ca să putem serba, Noi ce venim din amalgam de voi, Copii sau de-numiri, așa numite Mariana, Viorel și Magdalena, Trei Gene mari ce astăzi au multiplu Alte imagini și alți oameni, dar același nume, PÃRINȚI.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy