agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2012-09-30 | [This text should be read in romana] |
Tu frunza mea de aur
Eu ramul aplecat Mirosul de detergent – vecina pesemne a spălat… La tine totu-i roz (Nu pricepi că nu există risipă de iubire) eu unul îmi mai fac o cafea tu n-ai schimbat lenjeria de pat intru pe net un pic caut să pariez pe un cal și te găsesc pe toate rețelele de socializare (și fac oarecum cunoștință cu celalta tu... Unde flirtezi și spui lucruri - pe care mie nu mi le spui) s-a blocat explorărul, am stick-ul mic, îmi pun mai bine o vișinată adică, încă una (tu dai din casă pe rețelele alea) claxonează un nebun pe afară (sper că nu pe tine) bate un clopot rar, rar vișinata e amară s-o faci pe gospodina de față cu mine aduci un lighean cu apă și detergent de data asta nu mă împiedec îmi înmoi picioarele (și am senzația că n-am mai făcut asta niciodată și surâd și văd doar eu surâsul) tu înjuri - pe cine injuri dragă?... aha bine că nu eu sună cineva răspund, că-s bărbat e un amic de-al meu, cât îi torn o vișinată se plânge că a găsit poze indecente cu nevastă-sa pe net (în sinea mea îmi pare rău că n-am văzut înaintea lui) și îi zic dă-l dracului de net, bagi toate în seamă azi se poartă sună iar e telefonul ei – (ea-ua mea) fuge pe balcon miros de detergent… amicul dă de dușcă vișinata – alta nu-ți mai pun (zic în sinea mea) pleacă, pe pager a găsit un mesaj urgent n-are aia mică pamperși – aia mică e fiică-sa (adoptivă) de opt luni (am impresia că n-o să termin povestea asta, grăbită, s-o postez iute pe agonia) ce să gătim? (Oare când ai venit din balcon? Și unde-i amicul, aha, pagerul…) Vreau salată de vinete - Sună iar la ușă ăla cu pizza – n-am comandat nimic dar …plătesc Doar sunt bărbatul Explorărul s-a dus naibii (cum postez acum… iau mobilul Găsesc un apel pierdut Și un mesaj cu du-te dracului ………………………… Trântesc ușa de la lift Cobor cu lift cu tot pe scări Cu scări cu tot Pe trotuar O oarbă insistă să-mi ghicească în palmă Pun un bănuț în căuș și-i zic să nu-mi zică tot Mă duc naibii… pantofii sunt dezlipiți… (merg oarecum să nu se vadă Îmi pare că toți se uită fix acolo unde-s dezlipiți pantofii) Îi las nevestei un sms ,,Nu vin acasă’’ - parcă-i aud pfiu-ul de ușurare vine un soi de amurg al cui o fi?... că (eu n-am comandat, știi doar că nu-mi merge explorărul) …………………………. risipă, risipă, risipă… gata, asta n-o postez niciunde, agonia e-o fiță pân’la urmă, mi-e dor - ce vișinată mișto am acasă…
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy