agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2013-09-08 | [This text should be read in romana] | fereastra cu lampa de la mănăstire-i sămânță din floarea roșie de la care-am învățat lecția Prieteniei cu vulpea și cu trandafirul cu patrafirul am dat drumul la bilă și ghinionul s-a spart (martori sunt ei cei care-au văzut și-au crezut precum Toma-Geamănul) pentru că da se cultivă-n grădina gândului pe când buruienile cresc singure filmul tău a ajuns la mine-n pragul sărbătorii în oglinda privirii tale motivul nepotrivirilor - ușor tulburat/ aplecat pe comoara sa- Fratele Grădinar cel care ține-n trupul lui focul soarelui ridică arătătorul dreptei sale spre cer aplecat spre pământ spune (la început în gând apoi se adună-n rugăciune ca-n cele din urmă să aflu că) Doinește-n sufletul Dorinei taina din lunca Dunării la Topalu acolo unde paște calul din urmele pasului desculț prin stropii de rouă în numele trandafirului al prieteniei aroma veșniciei celor 7 călareți de pe plaja cu suflet Epictet, Serafim, Serapion, Antonie, Partenie, Fratele Ioniță și Starețul Spiridon acei șapte printre șoaptele rugăciunii dau foc jarului dintâi în rodador sub cerul celei mai proaspete aurori se face liniște liniștea dintâi la căpătâi râul verde curge dinspre mare spre lac e verde azi lacul albastru al amintirii (aplecați de stările lor spiralate-n castane învelite-n buzduganul acela verde și protector, din grădina gândului, sloterisme, alexisme și zelkanisme: Simbolurile au un rol hotărâtor în formarea omului - copilului și a adultului - ele reprezintă o expresie spontană, o comunicare adecvată și un mijloc de dezvoltare a imaginației creatoare, rămânând un important factor de integrare socială a omului. Prin acest element dezvoltăm abilități de viață precum: creativitatea și imaginația, spontaneitatea, realizarea distincției dintre fantastic și real.) Constanța, 8 septembrie, 2013 (la Hanul Morilor, http://www.youtube.com/watch?v=pHrFxEehCWo)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy